Назад

Началник отдел Счетоводство

Детайли

Описание

Осъществява предварителен, текущ и последващ контрол на всички документи от документооборота на общината и контролира дейността на отдел „Счетоводство”.
Организира и контролира дейността по разпределение на бюджета и отчетите на
Второстепенни разпоредители с бюджетни кредити.
Организира извършването на инвентаризации на материални, нематериални активи, вземанията и задълженията на общината. Оформя материалите за установени липси и разхищения на парични средства и материални ценности, за неустойки и вреди по неизпълнение на договори и други.
Спазва изискванията на приложимите счетоводни стандарти в бюджетната сфера, сметкоплана на бюджетните предприятия и указанията на Министерството на финансите при изготвяне на финансовите отчети.Следи за своевременното отразяване в счетоводството на всички стопански операции, спазвайки закона за счетоводството.
Организира и следи за своевременното изпълнение на всички задължения произтичащи от Закона за държавната финансова инспекция.Организира, контролира и изготвя инструкции във всички счетоводства на ВРБК към общината относно архивирането на счетоводнта документация, електронната обработка, повишаването на квалификацията на счетоводния персонал, документооборота на счетоводната документация, съхраняването и опазването на общинската собственост.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Специални умения:
Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 630 до 2000 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Банско

Адрес:

Дата:

21.01.2020

Организация:

Община Банско
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Банско може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ