Началник отдел Счетоводство
Описание
Осъществява предварителен, текущ и последващ контрол на всички документи от документооборота на общината и контролира дейността на отдел „Счетоводство”.Организира и контролира дейността по разпределение на бюджета и отчетите на
Второстепенни разпоредители с бюджетни кредити.
Организира извършването на инвентаризации на материални, нематериални активи, вземанията и задълженията на общината. Оформя материалите за установени липси и разхищения на парични средства и материални ценности, за неустойки и вреди по неизпълнение на договори и други.
Спазва изискванията на приложимите счетоводни стандарти в бюджетната сфера, сметкоплана на бюджетните предприятия и указанията на Министерството на финансите при изготвяне на финансовите отчети.Следи за своевременното отразяване в счетоводството на всички стопански операции, спазвайки закона за счетоводството.
Организира и следи за своевременното изпълнение на всички задължения произтичащи от Закона за държавната финансова инспекция.Организира, контролира и изготвя инструкции във всички счетоводства на ВРБК към общината относно архивирането на счетоводнта документация, електронната обработка, повишаването на квалификацията на счетоводния персонал, документооборота на счетоводната документация, съхраняването и опазването на общинската собственост.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Специални умения:
Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 630 до 2000 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Банско
Адрес:
Дата:
21.01.2020
Организация:
Община Банско
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Банско може да получите ТУК