Назад

СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА

Детайли

Описание

Ръководи общинската администрация, като координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и разпореждания на органа на държавна власт. Отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на целите на администрацията. Подпомага дейността на кмета на общината, съобразно действащите нормативни актове и изпълнява функции, възложени му от кмета.
Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно техническото обезпечаване на дейността им;
Организира деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми;
Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Специални умения:
Минимални изисквания за заемане на длъжността: -минимална образователна степен: магистър -минимален ранг –ІІІ младши -или минимален професионален опит: 4 години Специфични изисквания за длъжността: Кандидатите да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти, работа с електронни регистри и системи, свързани с работата на администрацията. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: 1.Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от НПКПМДСл /по образец/; 2.Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл /по образец/; 3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността; 4.Документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител /копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/; 5.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/; 6.автобиография; Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или от упълномощен представител на адрес: област Благоевград, община Банско, град Банско, пл.”Никола Й.Вапцаров” № 1 в стая 303 на Общинска администрация Банско. Документите се подават в срок 10 /десет/ дни след датата на публикуване на обявата / всеки работен ден от 08.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа/, телефон за контакт 0749/88642; Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения, както и на сайта на община Банско / wwww.bansko.bg/.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 750 до 2700 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. БАНСКО

Адрес:

Дата:

21.01.2020

Организация:

Община Банско
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Банско може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ