СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА
Описание
Ръководи общинската администрация, като координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и разпореждания на органа на държавна власт. Отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на целите на администрацията. Подпомага дейността на кмета на общината, съобразно действащите нормативни актове и изпълнява функции, възложени му от кмета.Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно техническото обезпечаване на дейността им;
Организира деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми;
Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Специални умения:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-минимална образователна степен: магистър
-минимален ранг –ІІІ младши
-или минимален професионален опит: 4 години
Специфични изисквания за длъжността:
Кандидатите да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти, работа с електронни регистри и системи, свързани с работата на администрацията.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1.Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от НПКПМДСл /по образец/;
2.Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл /по образец/;
3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността;
4.Документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител /копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/;
5.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/;
6.автобиография;
Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или от упълномощен представител на адрес: област Благоевград, община Банско, град Банско, пл.”Никола Й.Вапцаров” № 1 в стая 303 на Общинска администрация Банско.
Документите се подават в срок 10 /десет/ дни след датата на публикуване на обявата / всеки работен ден от 08.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа/, телефон за контакт 0749/88642;
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения, както и на сайта на община Банско / wwww.bansko.bg/.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 750 до 2700 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. БАНСКО
Адрес:
Дата:
21.01.2020
Организация:
Община Банско
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Банско може да получите ТУК