Назад

Експерт, обществени поръчки

Детайли

Описание


ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА-ПЛОВДИВ

ОБЯВЯВА конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжност „Експерт, обществени поръчки”, Обща администрация, звено „Финансово – стопанска и административна дейност“.
На основание чл. 91 от ПАПРБ конкурсът да се проведе с кандидати, които отговарят на следните условия:
1. Общи изисквания:
Кандидатът да е лице, което:
1. е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
2. е навършило пълнолетие;
3. не е поставено под запрещение;
4. не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6. да отговаря на изискванията за несъвместимост по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ;
7. притежава образование – минимум висше бакалавър;
8. трудов стаж и професионален опит – минимум 5 години;
9. притежава необходимите професионални и нравствени качества.

2.Специфични изисквания:
1. компютърна грамотност: MS Office, Internet.
2. професионален опит в областта на обществените поръчки – минимум 2 години;
3. познаване на нормативната уредба, регламентираща дейността и компетентността на длъжността – ЗОП, ППЗОП, ЗЗД, АПК;
4. умения за работа с ЦАИС ЕОП;
5. лични делови качества: инициативност, оперативност, комуникативност, способност за работа в екип, способност за работа при кратки срокове.
Описание на длъжността:
Участва в организирането, прогнозирането и планирането на обществените поръчки и изготвя график на процедурите за възлагане на обществени поръчки, които се предвижда да бъдат възложени през следващата календарна година; Участва в подготвянето и провеждането на процедурите за възлагане на обществените поръчки по реда на ЗОП за избор на изпълнител и в случаите, когато възложителят не е длъжен да прилага процедурите по ЗОП; Подпомага заявителите при изготвяне на заданията за всяка обществена поръчка и определяне на прогнозната й стойност; Изготвя документацията на всяка обществена поръчка; Изготвя необходимите документи за обявяване на обществените поръчки; Подготвя и изпраща необходимата информация до Агенцията по обществени поръчки, до Европейската комисия за публикуване в официален вестник на Европейски съюз и до Комисията за защита на конкуренцията; Организира публикуването на всички изискуеми по закон документи в „Профила на купувача“; Участва в комисии за извършване на подбор на кандидатите и участниците, разглеждане на оферти и заявления за участие; Изготвя проекти на решения от името на Възложителя; Изпраща съответните документи за вписване в Регистъра към АОП и/или ОВ на ЕС чрез ЦАИС ЕОП; Изготвя проекти на договори за обществени поръчки, като организира съгласуването и подписването му от възложителя и изпълнителя; Води регистър (на хартиен и електронен носител) на сключените договори; Води и поддържа регистър на проведените обществени поръчки през съответната година; Изготвя и съхранява досиетата по проведените процедури в законоустановения срок. Изпълнява и други задължения, възложени му от административния ръководител или от съдебния администратор.
Необходими документи:
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в конкурс в 30-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
Към заявлението се прилагат: декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставен под запрещение и не е лишен от правото да заема определена длъжност; подробна автобиография; заверен препис от диплома за завършено образование; медицинско свидетелство за започване на работа; заверени преписи от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит; други документи, удостоверяващи изпълнението на изискванията за заемане на длъжността.
От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.
Място на подаване на документи: Служба „Регистратура, деловодство и архив“ на Окръжна прокуратура – гр.Пловдив, намираща се в гр.Пловдив, пл.“Съединение“ № 3 ет.6 стая 618, където ще е на разположение длъжностна характеристика за запознаване на кандидатите.
Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът ще се проведе от комисия, назначена с отделна заповед по реда на чл.96 от ПАПРБ.
Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността. Допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата. Оформя в протокол решението си относно допускането на кандидатите за участие в конкурса и изготвя списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати. В списъка на допуснатите кандидати се посочват датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по – рано от 14 дни от оповестяване на списъка, началния час и мястото на провеждане на конкурса. В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват основанията за недопускането им.Списъците се подписват от членовете на комисията и не по – късно от 7 дни след изтичане срока на подаване на заявленията за участие в конкурса се поставят на общодостъпно място на таблото за обявления в сградата на прокуратурите в гр.Пловдив, пл.”Съединение” № 3 ет.6, както и на Интернет страницата на Окръжна прокуратура – Пловдив. Писмено съобщава на недопуснатите кандидати съображенията за отказа, като изрично се посочи възможността за възражение до административния ръководител в 7-дневен срок от съобщаването му. Провежда конкурса с допуснатите кандидати чрез събеседване и когато допуснатият кандидат е само един;
Допуснатите до участие в конкурса кандидати се оценяват по следните показатели:
• познаване на нормативната уредба, регламентираща дейността;
• познаване на Етичния кодекс на съдебните служители и Правилника за администрацията на Прокуратура на Република България;
• професионална мотивация за работа в ПРБ.
Въз основа на проведения конкурс, комисията класира кандидатите съобразно получения от тях резултат.
В 3-дневен срок от приключване на конкурса, комисията представя на административния ръководител протоколът от проведения конкурс и документите на класираните кандидати.
Със заповед, административният ръководител на Окръжна прокуратура – Пловдив, определя лицето класирано на първо място, за спечелило конкурса.
Цялата информация във връзка с конкурса /протоколи от работата на комисията, списъци и други съобщения/ ще се оповестяват своевременно в Интернет – страницата на Окръжна прокуратура – гр.Пловдив и на таблото за обявления в сградата на прокуратурите в гр.Пловдив, пл.”Съединение” № 3 ет.6.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Дата:

22.01.2020

Организация:

Окръжна прокуратура гр. Пловдив
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Окръжна прокуратура гр. Пловдив може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ