Назад

Специалист Човешки Ресурси

Детайли

Описание

Специалист Човешки Ресурси

Твоят работен ден ще включва:
Предоставяне услуги в сферата на Човешките ресурси в съответствие с местните правила и законови разпоредби
Подпомагане на Бизнес партньорите Човешки ресурси по всички административни задачи на местно ниво и при осъществяването на дейности, свързани с човешките ресурси
Отговорност за актуализиране на информацията за служителите през целия цикъл от назначаването до процеса на освобождаване в Workday (като въвеждане, промени във възнаграждението, подготовка на договори и документи за освобождаване и др.)
Отговорност за администрирането на трудовото правоотношение, подпомага преките ръководители и служителите по въпроси, свързани с процесите и стъпките по администрирането, например промяна в позицията на служителя, трансфери
Отговорност за администрирането на процесите, свързани с отсъствия и отпуски: отпуск по майчинство, бащинство, отпуск по болест, като подпомагаи мениджъри по тези въпроси
Отговаряне на запитвания от служители относно вътрешна комуникация, процеси и водещи принципи в сферата на Човешките ресурси
Подкрепа на проекти с цел въвеждане на дигитални решения
Отговорност за поддържането на личните досиета на служителите, изготвяне на документи
Изготвяне и подаване на данни към НАП и НОИ
Отговорност за дейностите и поддържа актуална документация по ЗБУТ
Изготвяне на справки свързани с трудовите правоотношения – регулярно и при поискване

Нашият успешен кандидат има:
Минимум 3-5 години опит в сферата на Човешките Ресурси
Бакалавърска степен по Човешки ресурси, Бизнес или свързани области
Много добри умения за работа с HRIS ERP системи (предимство е познаването на софтуер Workday и Аладин)
Познания в областта на Труд и работна заплата
Oтлично познаване на българското данъчно, трудово и осигурително законодателство
Добри познания в областта на ЗБУТ
Отлична компютърна грамотност - MS Office/ Excel
Английски език на добро работно ниво
Много добри умения за управление на времето и лична ефективност
Отлични умения за комуникация на всички нива в организацията
Умения за разрешаване на проблеми
Аналитични умения и внимание към детайла
Умения за работа с конфиденциална информация, работа с крайни срокове

Разпознаваш ли себе си в това предложение? Очакваме твоята кандидатура (на английски или български език), а в замяна предлагаме:
Опит в глобална организация, лидер в своята област
Първоначално и последващо обучение
Възможности за професионално и личностно развитие
Работа в амбициозен и мотивиран екип
Конкурентно възнаграждение и бонус програма, обвързана с личното представяне и резултатите на компанията
Три допълнителни неработни дни годишно
Ваучери за храна
Здравно застраховане
Програма за отстъпки с външни партньори /включително за Sodexo Sport Pass/
Програма за отстъпки с външни партньори
Достъп до едни от най-модерните технологии
Безплатна карта за градския транспорт за всички линии и парко места за велосипеди
Разнообразие от спортни инициативи като футбол и народни танци
Последно, но не и по важност – отлична локация на офиса в близост до центъра на София с удобен градски транспорт – бул. Цариградско шосе 47А

Високо оценяваме интереса към компанията и благодарим на всички кандидати за отделеното време.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, бул. Цариградско шосе 47А

Дата:

05.04.2020

Организация:

ГфК България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ГфК България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ