Назад

ОФИС МЕНИДЖЪР /ПО ЗАМЕСТВАНЕ/

Детайли

Описание

За наш клиент - международна компания, един от водещите доставчици на индустриални и специални газове в България, търсим офис мениджър (по заместване).

КРАТКО ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПОЗИЦИЯТА

Офис мениджърът координира бизнес кореспонденцията на организацията според приетите стандарти, поддържа документален архив, организира работни срещи с клиенти, командировки, фирмени събития и други. Подпомага подбора и съответните назначения в администрацията (и други звена), както и други дейности на компанията.

ИЗИСКВАНИЯ

• Задължително е отличното владеене на английски език (писмено и говоримо)
• Опит на същата или подобна позиция (минимум 2 години)
• Подходящо висше образование
• Опит със системи за планиране на ресурсите на предприятието (ERP)
• Компютърна грамотност (пълен пакет MS Office)
• Много добри организационни и комуникационни умения
• Умение за работа в екип, както и приоритизиранена задачите

КЛИЕНТЪТ ПРЕДЛАГА:

• Работно време: 08.00-16.30ч. /от понеделник до петък/
• Удобна локация на офиса
• Коректно отношение към служителите
• Допълнителни социални придобивки

Ако разпознавате себе си в посочените изисквания и имате желание да сте част от екипа на международна компания – кандидатствайте като ни изпратите Вашата актуална автобиография.
На интервю ще бъдат поканени само предварително одобрените по документи кандидати.

„Корект Консулт България“ ЕООД притежава лиценз за извършване на посредническа дейност по наемане на работа под № 2191, издаден от Министерство на труда и социалната политика.

С настоящото кандидатстване давате съгласието си за обработката на личните Ви данни и предоставяне на възможности за наемане на работа да се извършва от „Корект Консулт България“ ЕООД, в пълно съответствие с ОРЗД и всички други действащи закони за Защита на Личните Данни.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 1200 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул.Дойран 19, ет.3, офис 6

Дата:

06.02.2020

Организация:

Корект-Консулт България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Корект-Консулт България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ