Конкурс за длъжността “старши инспектор” в Дирекция “Инспекция по труда ” със седалище Ямбол
Описание
Осъществяване на ефективен и ефикасен контрол по спазване на изискванията на законодателството в областта на трудовите отношения, здравословните и безопасните условия на труд и насърчаване на заетостта във всички предприятия и места, където се осъществява трудова дейност или се провежда обучение.Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в нормативен акт:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 1 година или придобит ранг – V младши.
Предпочитани области на висше образование: Технически науки.
ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Свидетелство за управление на МПС Категория „В“.
2. Владеене на чужд език;
3. Компютърна грамотност – MS Office /Word,Excel/ и Internet.
Компетентности, по които ще се оценяват кандидатите:
Аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента (вътрешен/външен), професионална компетентност, дигитална компетентност.
Кратко описание на длъжността – Осъществяване на ефективен и ефикасен контрол по спазване на изискванията на законодателството в областта на трудовите отношения, здравословните и безопасните условия на труд и насърчаване на заетостта във всички предприятия и места, където се осъществява трудова дейност или се провежда обучение.
Размер на основната месечна заплата определена за длъжността - 900 лева.
Конкурсът ще се проведе чрез:
1. Тест;
2. Интервю.
Необходими документи за участие в конкурса:
1. Писмено заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/.
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.
3. Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен, която се изисква за длъжността.
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.
5. Документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации (при наличие на такива).
Документите се подават в 14-дневен срок от публикуване на обявата на адреса на Дирекция „Инспекция по труда” със седалище Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Търговска” № 2, ет. 2, стая № 12 от 9.00 до 17.00 часа. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път, като заявлението за участие в конкурса, съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл., следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Телефон за информация: 046/663242
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационните табла във фоайетата на Дирекция „Инспекция по труда” със седалище Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Търговска” № 2, ет. 2 и на интернет адрес: http://gli.government.bg/.
Краен срок за подаване на документи: 27.02.2020г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 900 до 900 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Ямбол
Адрес:
Дата:
13.02.2020
Организация:
ИА ГИТ
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ИА ГИТ може да получите ТУК