Офис администратор
Детайли
Описание
Изисквания:Завършено средно образование;
Умения за работа с клиенти и работа в екип;
Организирани, упорити, комуникативни, инициативни и усмихнати кандидати;
Компютърна грамотност;
Свидетелство за управление на МПС (с кат. В);
Коректност и лоялност;
Основни отговорности:
Обслужва клиенти (приема, предава, опакова пратки) с положително отношение и усмивка;
Работи със специализиран софтуер, пари, документи и касов апарат;
Отговаря за правилното съхранение на пратките и за състоянието на поверения му офис и техника;
Консултира клиентите при избора на услуги и опции по пратки и товари,които се предлагат;
Извършва товаро-разтоварни дейности ,разпределя и групира пратките по направления.
Нашето предложение:
Динамична работа;
Постоянна работа с трудов договор.
Работно време 8ч
Възможност за развитие;
Необходими документи при кандидатстване – автобиография с актуална снимка.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал
Категория:
Транспорт и логистика
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
Петко Стайнов 2
Дата:
08.05.2020
Организация:
А1 Трейд ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за А1 Трейд ЕООД може да получите ТУК