Назад

Длъжност главен експерт – 2 (две) щатни бройки в отдел „Бюджетен и проектен контрол“ (БПК), Дирекция „Бюджетен контрол и изпълнение на проекти“ (БКИП),

Детайли

Описание

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1, чл. 15, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №ЧР-К-14/02.06.2020 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“
О Б Я В Я В А

конкурс за длъжност главен експерт – 2 (две) щатни бройки в отдел „Бюджетен и проектен контрол“ (БПК), Дирекция „Бюджетен контрол и изпълнение на проекти“ (БКИП),

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“, „Хуманитарни науки“, „Природни науки, математика и информатика“ и „Технически науки“ от Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления.
3. Професионален опит: 4 години опит, свързан с разработване и изпълнение на програми и проекти или минимален ранг за длъжността III младши.
Допълнителна квалификация: Не се изисква.

Кратко описание на длъжността:
1. Участва в основните функции и специфични дейности на отдела при осъществяване на цялостния процес по осъществяване на бюджетен и проектен контрол на дейности и разходи за е-управление и ИКТ на субектите по Закона за електронното управление.
2. Участва в процеса по координиране, планиране и разработване на проектни предложения или компоненти от тях, както и на методически указания за това, в съответствие със стратегическите и програмни документи свързани с електронното управление;
3. Участва в процеса по осъществяване на предварителния и текущ контрол за целесъобразното прогнозиране и планиране на разходите на административните органи за е-управление и ИКТ;
4. Участва в процеса по обезпечаване на контрола по изпълнението на изискванията по чл. 58а от Закона за електронно управление.

Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и др.

Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа. Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща: HR@e-gov.bg , като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служител на отдел „Човешки ресурси“ приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
На кандидатите подали документи за участие в конкурса по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат по електронен път на посочена от кандидатите електронна поща.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са предоставени всички посочени в тях документи. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.

Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2390

Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .


Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 12 юни 2020 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

03.06.2020

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ