Назад

Асистент - Доставки- Пловдив

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш партньор - водеща компания в продажбата на технологични продукти, търсим да назначим:

Асистент - Доставки

Отговорности:
Подпомагане на административната дейност на отдел "Доставки";
Въвеждане на данни в специализиран софтуер;
Бизнес комуникация на български и английски език.

Компанията предлага:
Дългосрочна работа в екип от професионалисти;
Адекватно обучение и въвеждане в работата;
Работа в динамична среда;
Добро възнаграждение;
Възможност за кариерно развитие.

Изисквания:
Средно или висше образование;
Владеене на английски език;
Опит при работа с Microsoft office пакет.
Познания за проверка на първични счетоводни документи.
Умения за обработка и класификация на текуща кореспонденция.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

05.06.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ