Специалист Управление на персонала
Детайли
Описание
Ние сме лицензирана трудова борса Корект 2011-Русе ЕООД със седалище гр.Русе. Основната ни дейност се състои в подбор на персонал. Компанията започва да работи през 2003 г., за да подкрепя напълно работодателите в намирането, привличането и наемането на най-добрите кадри за тяхната компания.Клиентите изискват професионални стандарти, които ние гарантираме с нашето професионално и отговорно отношение. Ние осъзнаваме, че подходът към нашите клиенти трябва да бъде съобразен с техните специфични нужди и желания. Нашата фирмена философия се базира на репутация, доверие, професионални знания, безпристрастност и коректност, прозрачност и различен подход, който зависи от специфичните и нестандартните нужди на клиента. Ето защо ние сме ефективен и надежден помощник в търсенето и подбора на служителите, които ви трябват. Ние наемаме и избираме служители с потенциал, които са най-ефективни и полезни професионалисти за вашия бизнес. Корект 2011-Русе ЕООД гарантира индивидуален подход при подбора и резултатът винаги е точният човек на точното място.
Работодателя предлага работно място за :Специалист Управление на персонала
Компетенции:
Организиране на цялостната дейност, свързана с подбор и административното обслужване на персонала във фирмата;
- Пуска обяви за вакантни позиции, като провежда и първоначалния подбор на кандидатите;
назначаването на постъпващия персонал;
- Оформя всички документи по движението, регистрацията и отчисляването на кадрите, договорите и административните актове за назначаване и преназначаване, трудовите книжки, личните дела, заповеди за отпуск и за прекратяване на трудовите и служебни правоотношения;
документи за пенсиониране и трудоустрояване;
- Годишен план за ползването на платените отпуски и отчет-справка за ползването на всички видове отпуски;
- Изготвя длъжностните характеристики;
- Участва в ежегодната оценка на персонала.
Осигурява:
- Съхраняването на документите трудовите договори и личните дела в съответствие с нормативните изисквания;
- Подаването на навременна информация до счетоводния отдел за постъпването, движението и отчисляването на кадрите;
- Правилното прилагане на всички нормативни актове в областта на трудовите и служебни правоотношения.
Изисквания:
висше образование;
Компютърна грамотност: умения за работа с приложенията на Windows (MSWord, MSExcel; MS Outlook), както и с програмния продукт TERES;
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ВЛАДЕЕНЕ НА НЕМСКИ ЕЗИК.
Начин на кандидатстване:
Документите си за кандидатстване, доказващи Вашия опит и квалификация – СV със снимка и мотивационно писмо - изпращайте на немски или английски език, като посочите възможната дата за започване на работа, както и желаното възнаграждение. Всички документи ще бъдат обработвани съгласно изискванията на ЗЗЛД. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
За повече информация се свържете с нас на телефон 0896/686-522 или заповядайте в офиса ни на ул. "Симеон Велики" 4 (зад Общината) с работно време от 09:00-12:00 и от 13:00-18:00.
ЛИЦЕНЗ 2759/19.03.2019г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Русе
Адрес:
"Кап.Лейт.Ев.Винаров" 7
Дата:
16.06.2020
Организация:
Корект 2011 Русе ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Корект 2011 Русе ЕООД може да получите ТУК