Назад

Администратор бизнес услуги с немски език (4/6/8 часа)- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на аутсорсинг индустрията.
С цел разширяване на дейността им и увеличеният обем работа търсим:

Администратор бизнес услуги с немски език (4/6/8 часа)

Ролята включва различни административни дейности и комуникация с клиенти на компанията и подпомагането им в избора на най-добрия продукт или услуга за тях и подобряване на тяхното потребление.

Вашите основните задачи ще бъдат:

Подпомагане на клиенти от Германия, Австрия или Швейцария относно различни пакети и тарифи за интернет, телевизионни услуги, продажба на техника или самолетни билети (по телефон и е-mail) в зависимост от интересите на човека;
Запознаване с допълнителните продукти и услуги на компанията;
Разрешаване на различни казуси и следене за качеството на обслужване.

Нашият клиент Ви предлага:
Специално проектирано интерактивно обучение, включващо теория и практика с едни от най-добрите специалисти в тази сфера;
Опция за кариерно развитие на базата на предпочитанията на човека;
Придобиване на нови знания в областта на един от най-бързо развиващите се сектори, а именно информационните технологии, техниката и телекомуникациите;
Да имате възможността да общувате и да подобрявате своите езикови умения;
Богат социални пакет;
Отлична стартова заплата + ясно и добре структурирана бонусова система;
Опция за стандартно работно време както и опция за гъвкав работен ден.

Това, което очакваме от Вас, е:
Да владеете на отлично ниво Немски и Английски;
Отлична компютърна грамотност;
Да имате желание да научите нови умения;
Предишен опит в аутсорсинг сферата ще се смята за предимство, но не е задължителен.


В случай, че предизвикахме интереса Ви, ще се радваме да получим Ваша актуална автобиография.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствайте сега!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

17.07.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ