„Държавен експерт“ в отдел „Технологичен контрол и оперативна съвместимост“, Дирекция „Единен системен интегратор“
Описание
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №ЧР-К-25/02.07.2020 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“
О Б Я В Я В А
конкурс за длъжност „държавен експерт“ в отдел „Технологичен контрол и оперативна съвместимост“, Дирекция „Единен системен интегратор“
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Минимална образователна степен: висше - магистър
2. Професионална област на висше образование: Природни науки, математика и информатика, Технически науки и др. с професионални направления: Информатика и компютърни науки, Електротехника, електроника и информатика, Комуникационна и компютърна техника и др.
3. Минимален професионален опит: 5 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или минимален ранг за длъжността II младши.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Езикова квалификация - ниво на владеене на поне един от работните езици на ЕК, което съответства на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения;
Компютърна квалификация – работа с Windows и Linux базирани операционни системи, владеене на MS Office пакет, както и познания и/или опит с други програмни продукти.
Специфични изисквания: Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ по Закона за защита на класифицираната информация.
Съгласно чл. 10д, ал. 4 от Закона за държавния служител, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп.
Кратко описание на длъжността
Подпомагане и изпълнение на дейностите, свързани със задълженията на отдел „Технологичен контрол и оперативна съвместимост“, Дирекция „Единен системен интегратор“ (Д ЕСИ) в следните направления:
- при осъществяване на политиката на Д ЕСИ в областта на оперативната семантична съвместимост на информационните системи от инфраструктурата на електронното управление;
- Участва в разработването на концептуални документи за усъвършенстване на нормативната уредба, свързана с осъществяването на оперативната семантична съвместимост на ИС на администрациите и упражнява съвместно с други експерти от отдела в предварителния и последващ контрол на същите;
- Организира и участва в комисии по осъществяване на контрол по отношение на съответствието на критериите за оперативната съвместимост на информационни системи, електронни регистри и електронните административни услуги предоставяни от администрациите съгласно ЗЕУ; контрол на спазване на изискването административните органи да предоставят помежду си вътрешни електронни административни услуги, свързани с осъществяването на правомощията им и с извършването на електронни административни услуги на гражданите и организациите;
- Съвместно с експертите от другите отдели на Дирекцията участва в работни групи на ЕС по отношение на прилагане на критериите за семантичната оперативна съвместимост.
Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и др.
Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа. Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща: HR@e-gov.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2390
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .
Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 13 юли 2020 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg
Дата:
03.07.2020
Организация:
Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК