Назад

Главен експерт в отдел „Подготовка и провеждане на обществени поръчки“, Дирекция „Обществени поръчки“

Детайли

Описание

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №ЧР-К-29/14.07.2020 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“
О Б Я В Я В А

конкурс за длъжност главен експерт в отдел „Подготовка и провеждане на обществени поръчки“, Дирекция „Обществени поръчки“,

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“, с професионалните направления: Право, Икономика, Администрация и управление, Социология, антропология и науки за културата;
3. Професионален опит: 4 години в област или области свързани с функционалните задължения за длъжността или минимален ранг за длъжността III младши.
Специфични изисквания:
Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ по Закона за защита на класифицираната информация. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп.
Допълнителна квалификация, носеща предимство на кандидатите:
Компютърна грамотност: работа с MS Office, INTERNET, система за управление на документи, контрол и цялостна организация на административната дейност, специализиран потребителски софтуер
Кратко описание на длъжността:
Работа в областта на прилагане на Закона за обществени поръчки и другите нормативни актове, касаещи възлагането на обществени поръчки.
Дейности свързани с планиране, подготовка и провеждане на процедури съгласно Закона за обществени поръчки, Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки и вътрешно-нормативните правила в Държавна агенция „Електронно управление“. Предоставяне на информация, свързана с обществените поръчки в АОП, Европейски вестник на ЕС, контролни и одитни органи и в други нормативно определени случаи. Изготвяне на проекти на договори и други документи: решения, заповеди, писма, справки, правила и други. Участие в комисии по Закона за обществени поръчки, експертни групи и съвети.

Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и др.

Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа. Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща: HR@e-gov.bg , като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.


Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2183

Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .


Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 27 юли 2020 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

15.07.2020

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ