Специалист администриране на човешки ресурси- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е компания в сферата на услугите и с оглед разширяването на дейността им в момента за тях търсим Специалист администриране на човешки ресурси.
Отговорности:
Организиране на дейността по подбор на нови служители в компанията,
Участва в създаването и разписването на вътрешни процеси и процедури,
Събира и съхранява цялата трудова документация на служителите,
Организира и обработва всички документи по назначаване и освобождаване на персонала съгласно КТ.,
Отговаря за сключване и прекратяване на всички трудови и граждански договори, включително изготвяне на договори, споразумения, нареждания и др.,
Води активна кореспонденция с външен за компанията партньор обработващ възнагражденията на служителите,
Поддържа актуалността на длъжностните характеристики,
Организира и координира различни активности, свързани с персонала.
Компанията предлага:
Отлично възнаграждение,
Стимулиращи бонуси,
Покритие на разходите за транспорт,
Възможност за хоум офис,
Приятна и гъвкава работна среда,
Стандартно работно време от 09:00 до 18:00 часа от понеделник до петък.
Изисквания:
Професионален опит на подобна позиция поне 2 години,
Завършено релевантно висше образование е предимство,
Добри познания и опит в областта на трудовото законодателство,
Опит в работата с Excel и висока компютърна грамотност,
Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове,
Отговорност и самостоятелност в работата.
Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени по документи.
Документите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване Общия регламент за защита на личните данни (GDPR) и Закона за защита на личните данни.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Човешки ресурси
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
28.08.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК