Назад

Специалист администриране на човешки ресурси- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор е компания в сферата на услугите и с оглед разширяването на дейността им в момента за тях търсим Специалист администриране на човешки ресурси.

Отговорности:
Организиране на дейността по подбор на нови служители в компанията,
Участва в създаването и разписването на вътрешни процеси и процедури,
Събира и съхранява цялата трудова документация на служителите,
Организира и обработва всички документи по назначаване и освобождаване на персонала съгласно КТ.,
Отговаря за сключване и прекратяване на всички трудови и граждански договори, включително изготвяне на договори, споразумения, нареждания и др.,
Води активна кореспонденция с външен за компанията партньор обработващ възнагражденията на служителите,
Поддържа актуалността на длъжностните характеристики,
Организира и координира различни активности, свързани с персонала.

Компанията предлага:
Отлично възнаграждение,
Стимулиращи бонуси,
Покритие на разходите за транспорт,
Възможност за хоум офис,
Приятна и гъвкава работна среда,
Стандартно работно време от 09:00 до 18:00 часа от понеделник до петък.

Изисквания:
Професионален опит на подобна позиция поне 2 години,
Завършено релевантно висше образование е предимство,
Добри познания и опит в областта на трудовото законодателство,
Опит в работата с Excel и висока компютърна грамотност,
Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове,
Отговорност и самостоятелност в работата.

Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени по документи.

Документите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване Общия регламент за защита на личните данни (GDPR) и Закона за защита на личните данни.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

28.08.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ