Назад

Старши експерт "Отбранително-мобилизационна подготовка"

Детайли

Описание

Подпомага областния управител при изпълнението на задълженията му във връзка с планирането и подготовката на областта за отбрана и организирането на отбранително-мобилизационната подготовка; организира дейността на областния съвет по сигурност, подпомага взаимодействието му със Съвета по сигурността и осъществява взаимодействие с Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет; изготвя анализи, доклади, отчети, поддържа необходимите регистри и бази данни.

Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
-степен на завършено образование – висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър”
-професионален опит – 1 година;
-ранг за заемане на длъжността – V младши.

Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
-Област на висше образование – „Сигурност и отбрана”
-Компютърна грамотност- MS Office

Начин за провеждане на конкурса:
тест;
интервю.

Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
-Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
-Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
-Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.

Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице до 19.10.2020 г. включително, в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата на Областна администрация-Перник, адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg

Лице за контакт: Росица Рангелова – главен експерт „Човешки ресурси“,
тел: 076 64 99 12; 0884 999 632

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Сигурност и отбрана

Специални умения:
Компютърна грамотност - работа с MS Office

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 815 до 815 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Перник

Адрес:

Св. Иван Рилски № 1Б

Дата:

09.10.2020

Организация:

Областна администрация - Перник
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Областна администрация - Перник може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ