Старши експерт "Отбранително-мобилизационна подготовка"
Описание
Подпомага областния управител при изпълнението на задълженията му във връзка с планирането и подготовката на областта за отбрана и организирането на отбранително-мобилизационната подготовка; организира дейността на областния съвет по сигурност, подпомага взаимодействието му със Съвета по сигурността и осъществява взаимодействие с Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет; изготвя анализи, доклади, отчети, поддържа необходимите регистри и бази данни.Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
-степен на завършено образование – висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър”
-професионален опит – 1 година;
-ранг за заемане на длъжността – V младши.
Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
-Област на висше образование – „Сигурност и отбрана”
-Компютърна грамотност- MS Office
Начин за провеждане на конкурса:
тест;
интервю.
Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
-Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
-Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
-Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице до 19.10.2020 г. включително, в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата на Областна администрация-Перник, адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg
Лице за контакт: Росица Рангелова – главен експерт „Човешки ресурси“,
тел: 076 64 99 12; 0884 999 632
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Сигурност и отбрана
Специални умения:
Компютърна грамотност - работа с MS Office
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 815 до 815 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Перник
Адрес:
Св. Иван Рилски № 1Б
Дата:
09.10.2020
Организация:
Областна администрация - Перник
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Областна администрация - Перник може да получите ТУК