Назад

Рецепционист / административен асистент

Детайли

Описание

Рецепционист / административен асистент
Описание на работата

В момента търсим да наемем рецепционист на пълен / непълен работен ден, който да започне веднага. Това е офис позиция без клиенти, идващи лично. Работата ще се извършва дистанционно от оис или от вкъщъ с определен 8 часов работен ден. Основното изискване за позицията е перфектен Англиски език. Основните отговорности на рецепциониста ще бъдат отговарянето на служебния телефон, насрочване на поръчки и поставянето им на работрен график използваики Софтуер наречен Хоусе Калл Про, или на Англиски (Housecallpro). Това е диспечен софтуер. Тоест с него се ръководи почти цялата деиност на фирмата.Ще се използват още няколко вида софтуер да се подпомогне деиноста на фирмата. Обаждане до стари клиенти, обаждане за събиране на неплатени фактури, извършване на студени разговори. Осигоряване на обучение на нови почистващи техници( Фирмата разполага с онлине обуцхение). Отговаряне и писане на имейли, осигуряване на административна поддръжка на техническия екип от 5 души.

Потенциалните кандидати трябва:
Да разполагат с Перфектни Англйски ези
Тоест да могат да проведат малак разговор без замисляне и с вазмойно най малко акцент.

- Да бъдат точни. Гъвкав за случайни извънредни часове, ако е необходимо.
- Да бъдат запознати с MS Office Suite.
- Да бъдат професионални, ориентирани към детайлите и организирани.

- Да бъдат надеждни и поемайте инициатива - Имайте отношение „никоя задача не е твърде малка“

Отговорностите включват, но не се ограничават до:

- Високо ниво на Англииски език.

- Предоставяне на обслужване на клиенти по телефон, имейл и лично

- Управлявайте клиентите според нуждите

- Вземане на съобщения, работа с поща.

- Подаване, сканиране, копиране, въвеждане на данни

- Проследяване на инвентара и възстановяване на запасите

- Поръчване на необходимите доставки

- Поддържане на офиса (Дома) подреден и на склад между почистващите дни.

Това е постоянна позиция на пълен / непълен работен ден.

Тип работа: на пълен работен ден

Въпроси за кандидатите.
Какво е нивото ви на Англииски.
Колко години административен опит имате?
Колко години имате опит в административния асистент?
Кое е най-високото ниво на образование, което сте завършили?
Можете ли да работите дистанционно?
Имате ли следната лицензия или сертификат: Шофьорска книжка?
Кога сте на разположение за интервю онлине по Skype. Моля, посочете 2-3 дати и часове или периоди от време.
Всички избрани какдидати ще бъдат подложени на Skype интерву
на Англииски.
Тип работа: на пълен работен ден

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Специални умения:
Предоставяне на обслужване на клиенти по телефон, имейл и лично - Високо ниво на Англииски език. - Управлявайте клиентите според нуждите - Вземане на съобщения, работа с поща. - Подаване, сканиране, копиране, въвеждане на данни - Проследяване на инвентара и възстановяване на запасите - Поръчване на необходимите доставки - Поддържане на офиса (Дома) подреден и на склад между почистващите дни. Това е постоянна позиция на пълен / непълен работен ден.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво,

Трудово възнаграждение:

От 600 до 900 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Дата:

20.12.2020

Организация:

D&G Carpet Cleaning
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за D&G Carpet Cleaning може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ