Назад

Специалист с контролни функции

Детайли

Описание

Във връзка с развиването на ново направление с профил автомобилостроене, производствена фирма в областта на металообработването търси специалист с контролни функции в производството и управление на документи, свързани с с автомобилното производство -
IATF-16949 -дневни, седмични, месечни планове, работни графици, инвентар и др.

I. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. Въвежда информационни и документални материали в ком­пютъра.
2. Обработва въвежданата информация и я обособява в съот­ветните файлове.
3. Оформя информацията, въведена в компютъра, в съответ­ствие с изискванията на съответните програми.
4. Използва системите за корекция на въведените данни и информация.
5. Получава информация по електронен път, като я обработва и предава за ползване.
6. Извършва оперативна и административна дейности свързани с длъжността. Издава фактури, касов бон и всички необходими документи към тях.
7. Да пази грижливо имуществото, което му е поверено или което е в досег с изпълнение на възложената му работа.
8. Да бъде лоялен към работодателя, като не злоупотребява с неговото доверие, не разпространява поверителни за него сведения и да пази доброто име на фирмата.
9. Събира, отчита и отговаря за паричните средства отчетени при него.
10. Изпълнява и други конкретни възложени задачи, свързани с длъжността.
11. Следи IATF-16949 стандарт.
12. Да издава правилно товарителницата.

II. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
1. Материално отговорна длъжност
2. Отговаря за качеството и състоянието на компютърната информация.
3. Носи отговорност за настъпили вреди от допуснати греш­ки във въведената в компютъра информация.
4. Носи отговорност за срочно изпълнение на възложените задачи
5. Отговаря за приемане на заявките (устни и писмени) на клиентите за доставка на стоки
6. Спазва правилника за вътрешния трудов ред на работодателя
7. Полага грижи за чистота в работното помещение.
8. При изпълнение на длъжността се осъществяват организа­ционни връзки и взаимоотношения със служителите, подаващи и ползващи съответната информация.

V. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образование: висше/средно.
2 . Microsoft Word/Exel добро ниво
3 . Друга квалификация: завършен курс за професионална ква­лификация за работа с компютър и основните компютърни прог­рами.
4 Английски език- предимство
5. Отговорност и дисциплинираност при изпълнение на задачите
6. Умения за комуникация и добро отношение към колегите

ФИРМАТА ПРЕДЛАГА:
1. Дългосрочни взаимоотношения за работа,
2. Редовна смяна от 08.00 - 17.00ч, почивка по график, понеделник-петък
3. Добро възнаграждение и обучение при необходимост + допълнителен бонус.
4. Периодична атестация на възнаграждението.
4. Добри условия на труд и отличен микроклимат във фирмата.
Ако предложението ни Ви се струва интересно и отговаряте на зададените критерии, моля, изпратете ни своето CV.
Личните данни на кандидатите ще бъдат обработвани съгласно действащото законодателство.
Моля, по обявата да кандидатстват високо мотивирани хора , които внимателно са прочели изискванията и условията за работа. Познаването на стандартите по ISO9001 и IATF-16949 са желателни. Ако има недостиг на познанията в тези стандарти, ще се допълнят с допълнително обучение.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 850 до 1000 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

Дата:

22.12.2020

Организация:

"РАДО 49"ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за "РАДО 49"ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ