Назад

Инспектор в сектор „Контрол – Сердика“, отдел „Регионална поддръжка – Витоша“, териториална дирекция „Сердика“ към главна дирекция „Контрол, административнонаказателна дейност и експлоатация“

Детайли

Описание

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“
О Б Я В Я В А

конкурс за длъжност „инспектор“ в сектор „Контрол – Сердика“, отдел „Регионална поддръжка – Витоша“, териториална дирекция „Сердика“ към главна дирекция „Контрол, административнонаказателна дейност и експлоатация“

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

• Минимална образователна степен: висше - професионален бакалавър по…
• Професионална област на висше образование: „Технически науки“ и др.
• Минимален професионален опит: не се изисква

Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в специални нормативни актове:
Разрешение за достъп за работа с класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ по Закона за защита на класифицираната информация, като класираните кандидати ще бъдат проучени за надеждност, съгласно чл. 150, ал. 3 от ППЗЗКИ. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп.
Удостоверение за придобита квалификационна група по електробезопасност- минимум трета. Класираният на първо място кандидат ще премине обучение за придобиване на трета квалификационна група по електробезопасност.

Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
• Езикова квалификация: ползването на английски език е предимство;
• Компютърна квалификация: MS Office, Internet.
• Свидетелство за управление на моторно превозно средство - категория „В“.


Кратко описание на длъжността
Участва в извършването на проверки по установяване на нарушения и налагане наказания при неспазване на разпоредбите на Закона за електронното управление, Закона за киберсигурност и Закона за достъп до обществена информация. Извършва дейности свързани с контрол и административнонаказателна дейност.

Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия на документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие на документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и др.

Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа. Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща: HR@e-gov.bg , като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служител на отдел „Човешки ресурси“ приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
На кандидатите подали документи за участие в конкурса по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат по електронен път на посочена от кандидатите електронна поща.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са предоставени всички посочени в тях документи. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.

Телефон за информация: 02 / 949 2340; 02/949 2183
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .


Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 5 февруари 2021 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Почасова

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

26.01.2021

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ