Назад

HR Generalist - София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

В момента за наш клиент, с основна дейност разработване и реализацията на слънчеви централи по целия свят, търсим мотивиран кандидат, които да се присъедини към екип от професионалисти на позиция:

HR Generalist

Отговорности:
• Изготвя организационната структура и карта за назначаване на нови служители;
• Участва в цялостния цикъл по подбор на кадри;
• Изчислява и внася данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
• Изчислява, осчетоводява и изплаща трудови възнаграждения на работниците и служителите на компанията, както и възнаграждения по граждански договори;
• Съставя първични и вторични счетоводни документи, и оборотна ведомост;
• Изготвя трудови договори и допълнителните споразумения;
• Уведомява териториалните поделения на НАП за сключените, изменени и прекратени трудови договори;
• Администрира процеса по издаване на А1 сертификати;
• Подготвя всички необходими справки и декларации към НОИ и други държавни институции;
• Изчислява, осчетоводява и плаща обезщетения по КТ и КСО на работниците и служителите;
• Изготвя длъжностни характеристики и поименни щатни разписания.


Компанията предлага:
• Възможност за професионална реализация в компания със значителен международен опит;
• Отлични условия за работа в екип от професионалисти и приятна работна атмосфера;
• Конкурентно възнаграждение и допълнителни социални придобивки.


Изисквания:
• Завършено висше образование;
• Професионален опит в областта на управление на човешките ресурси и/или администрация – минимум 3 години;
• Ориентация към търсене на иновативни подходи за поддържане на висока мотивация, удовлетвореност и положителна работна атмосфера;
• Доказан опит в управлението на хора и процеси;
• Познаване на нормативната база, свързана със счетоводството на предприятията
(ЗС, НСС, ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ, ЗМДТ, ДОПК, КТ, и др.);
• Отлична компютърна грамотност - MS Office пакет;
• Отлични комуникационни умения, колегиалност, тактичност;
• Лоялност и конфиденциалност при изпълнение на служебните задължения.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

07.05.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ