HR Generalist - София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
В момента за наш клиент, с основна дейност разработване и реализацията на слънчеви централи по целия свят, търсим мотивиран кандидат, които да се присъедини към екип от професионалисти на позиция:
HR Generalist
Отговорности:
• Изготвя организационната структура и карта за назначаване на нови служители;
• Участва в цялостния цикъл по подбор на кадри;
• Изчислява и внася данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
• Изчислява, осчетоводява и изплаща трудови възнаграждения на работниците и служителите на компанията, както и възнаграждения по граждански договори;
• Съставя първични и вторични счетоводни документи, и оборотна ведомост;
• Изготвя трудови договори и допълнителните споразумения;
• Уведомява териториалните поделения на НАП за сключените, изменени и прекратени трудови договори;
• Администрира процеса по издаване на А1 сертификати;
• Подготвя всички необходими справки и декларации към НОИ и други държавни институции;
• Изчислява, осчетоводява и плаща обезщетения по КТ и КСО на работниците и служителите;
• Изготвя длъжностни характеристики и поименни щатни разписания.
Компанията предлага:
• Възможност за професионална реализация в компания със значителен международен опит;
• Отлични условия за работа в екип от професионалисти и приятна работна атмосфера;
• Конкурентно възнаграждение и допълнителни социални придобивки.
Изисквания:
• Завършено висше образование;
• Професионален опит в областта на управление на човешките ресурси и/или администрация – минимум 3 години;
• Ориентация към търсене на иновативни подходи за поддържане на висока мотивация, удовлетвореност и положителна работна атмосфера;
• Доказан опит в управлението на хора и процеси;
• Познаване на нормативната база, свързана със счетоводството на предприятията
(ЗС, НСС, ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ, ЗМДТ, ДОПК, КТ, и др.);
• Отлична компютърна грамотност - MS Office пакет;
• Отлични комуникационни умения, колегиалност, тактичност;
• Лоялност и конфиденциалност при изпълнение на служебните задължения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
07.05.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК