Офис асистент на 4 часов работен ден
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият клиент е международна компания, която разширява екипа си и за него в момента търсим Офис асистент на 4 часов работен ден:
Офис асистент на 4 часов работен ден
Основни отговорности:
- Водене на кореспонденция на български и английски език по телефон и имейл;
- Координация на доставки и други логистични задачи;
- Организиране на срещи и посрещане на гости на компанията;
- Спомагане на организацията при събития и кампании;
- Прилежно оформяне и поддържане реда на фирмената документация.
Изисквания:
- Позицията е подходяща за хора без опит и студенти 2-ри или по-висок курс;
- Енергичен, любознателен и мотивиран;
- Отлично владеене на MS Office (Excel, Word);
- Отлични комуникативни умения;
- Владеене на английски език на работно ниво.
Компанията предлага:
- Модерен и уютен офис;
- Динамична работна среда в млад и позитивен екип;
- Работа с утвърдени специалисти;
- Добро стартово възнаграждение;
- Гъвкаво работно време
- Възможност за развитие в утвърдена международна компания.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография до 07.04.2020.
Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
07.05.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК