Специалист труд и работна заплата- София
Детайли
Описание
Прави това, което правиш най-добре!Или открий това, което никога не си правил досега.
Бъди част от ИКЕА!
Много компании, организации и хора заедно формират IKEA. Всеки човек, идея и решение ни помагат да бъдем добри в това, което правим - да направим всеки ден по-добър за хората. Това, което прави ИКЕА уникална, както като място за работа, така и като марка, са нашите споделени ценности и силна култура. Да работиш с нас, е като да работиш със своите приятели. Културата ни се основава на споделен дух, ентусиазъм и забавление. И винаги търсим хора, които споделят нашето позитивно настроение и ценности.
Специалист труд и работна заплата
София
Работна длъжност
В тази роля вие доказвате технически и практически опит в надзора на администрацията на персонала и заплатите в съответствие с местното законодателство и корпоративните правила.
Координирате управлението на заплатите и персонала в тясно сътрудничество с външен доставчик на заплати.
Вие сте професионалист в администриране, прилагане и предоставяне на придобивки и съобщения, свързани със заплатите на служителите.
Вие установявате положителна връзка между работодател и служител и насърчавате високо ниво на морал и мотивация на служителите и сте отговорни за проактивните взаимоотношения между служителите.
Един ден от живота ви с нас
Администриране на персонала
Гарантиране на поддържане на заетостта, прекратяване, промени на служителите като преглед на заплатите, бонуси, договори, позиции и промени в часовете.
Поддържане на досиета на персонала с всички необходими документи, съгласно местното законодателство и вътрешните правила.
Дейности по ТРЗ
Събиране на всички първоначални документи за заплати, обработване на месечните графици и формуляр 76.
Наблюдаване обработката на месечните заплати и поддържане на данните за заплатите. Сътрудничество с външен партньор за заплати.
Поддържане на насоки за заплатите, за да се осигури адекватен вътрешен контрол в съответствие с корпоративните политики и местното законодателство.
Отчети и системна поддръжка
Поддържане на вътрешни системи за човешки ресурси.
Предоставяне на отчети по задание, с установени ключови показатели.
Ръководство и координиране на вътрешните и външните одити на човешките ресурси.
Кой си ти?
Предишен опит в администрацията на персонал и изготвяне на заплати - минимум 2 години
Висше образование
Работно ниво на английски език
Способност за справяне с повече задачи едновременно и упорита работа
Ориентиран към детайлите, с изразени организационни умения
Демонстриране на ангажимент към обслужване на клиентите
Нашето предложение за теб
Работа на смени
Въвеждащо обучение и много други тренинги
Високо професионална и бързо развиваща се работна среда
Ваучери за храна - до 110лв.
Годишен бонус, обвързан с представянето на магазина
Отстъпка при пазаруване в магазини ИКЕА - 15% и Интерспорт – 20%
Допълнително здравно осигуряване
Ваучери за почивка от вътрешни инициативи
Ваучер при раждане на дете – 100 лв
Ваучер при сключване на брак – 240 лв
Ваучер за децата отличници на нашите служители – 160 лв
Ваучер за новоприет студент – дете на наш служител – 320 лв
Бъди себе си с нас и открий възможностите за работа в ИКЕА! Изпрати ни твоята автобиография в .doc или .pdf формат.
В ИКЕА обичаме да вършим нещата по малко по-различен начин и да се забавляваме в процеса на работа. Ние вярваме в хората, затова, каквото и да правим, винаги поставяме нашите колеги и клиенти на първо място.
Да направим всеки ден по-добър за хората!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София, бул.“Околовръстен път“ 216
Дата:
16.01.2023
Организация:
Хаус Маркет България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Хаус Маркет България ЕАД може да получите ТУК