Офис мениджър с английски език- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент търсим да назнчим - Офис мениджър с английски език
Оснвони отговорности:
• Координиране и извършване на оперативна и административна дейност;
• Осъществяване на комуникация по електронна поща и телефон;
• Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• Издаване на фактури, изготвяне на протоколи;
• Прилежно оформяне и поддържане реда на фирмената документация;
• Кореспонденция с бизнес партньори, както и наематели на дружеството.
Изисквания:
• Висше образование;
• Предишен опит на административна позиция;
• Добро владеене на MS Office (Excel, Word);
• Владеене на английски език.
Компанията предлага:
• Отлично стартово възнаграждение;
• Работно време: от 08:00 - 16:30;
• Работа с утвърдени специалисти;
• Възможност за развитие.
Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
13.07.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК