Назад

Офис мениджър с английски език- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш клиент търсим да назнчим - Офис мениджър с английски език

Оснвони отговорности:

• Координиране и извършване на оперативна и административна дейност;
• Осъществяване на комуникация по електронна поща и телефон;
• Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• Издаване на фактури, изготвяне на протоколи;
• Прилежно оформяне и поддържане реда на фирмената документация;
• Кореспонденция с бизнес партньори, както и наематели на дружеството.
Изисквания:

• Висше образование;
• Предишен опит на административна позиция;
• Добро владеене на MS Office (Excel, Word);
• Владеене на английски език.
Компанията предлага:

• Отлично стартово възнаграждение;
• Работно време: от 08:00 - 16:30;
• Работа с утвърдени специалисти;
• Възможност за развитие.
Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

13.07.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ