Назад

ASSISTANT, CORRESPONDENCE / АСИСТЕНТ КОРЕСПОНДЕНЦИЯ

Детайли

Описание

Main responsibilities:
1. Assists the Manager of the company in communication with foreign producers and clients from the Republic of the Philippines or from third countries;
2. Accepts incoming / realizing outgoing international telephone calls from and to clients from abroad;
3. Composes letters and other correspondence in Filipino and English;
4. Organizes meetings with foreign producers and clients, welcomes delegations, organizes travel and accommodation;
5. Participates in meetings with foreign contractors and translates from and into Filipino;
6. Participates in the process of preparing the documentation in English and Filipino languanges with foreign contractors;

Основни отговорности:
1. Подпомага Управителя на дружеството в комуникацията с чуждестранни продуценти и клиенти от Република Филипини или от трети страни;
2. Приема входящи /реализира изходящи международни телефонни обаждания от и към клиенти от чужбина;
3. Съставя писма и друга кореспонденция на филипински и английски език;
4. Организира срещи с чуждестранни продуценти и клиенти, посреща делегации, организира пътуване и настаняване;
5. Участва на срещи с чуждестранни контрагенти и превежда от и на филипински език;
6. Участва в процеса на изготвяне на документацията на английски и филипински езици с чуждестранни контрагенти;

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Requirements: - Diploma of completion of education from a college in the Republic of the Philippines; - Minimum 3 years of experience as a front office receptionist; - Fluent Filipino and English languages- written and verbal communication skills; - Excellent communication skills, problem solving skills and proactive thinking; - Excellent Microsoft Office (Word, Excel). Изисквания: - Диплома за завършено образование от колеж в Република Филипини; - Минимум 3 години опит като front office receptionist; - Отлично владеене на филипински език и на английски език - устно и писмено; - Отлични комуникативни умения, умения за разрешаване на проблеми и проактивно мислене; - Компютърна грамотност с отлично владеене на Microsoft Office (Word, Excel).

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул Кракра 18

Дата:

03.09.2021

Организация:

Дрийм Тийм Груп ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Дрийм Тийм Груп ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ