Назад

Експерт, човешки ресурси - София

Детайли

Описание

Основни задължения:
• Изготвяне на документи за назначаване, промяна и прекратяване на трудовите правоотношения,регистрация на трудовите договори и промените по тях в НАП.
• Начисляване и изчисляване на трудови възнаграждения и обезщетения, както и свързаните с тях осигурителни вноски и данъци за сметка на служителя и работодателя.
• Обработка и администриране на всички видове отсъствия и изготвяне на придружаващата документация за НОИ.
• Изготвяне на справки и удостоверения при поискване.
• Изготвяне и деклариране на статистически данни пред Национален статистически институт.
• Обработка на графици за сумирано изчисляване на работното време.

Изисквания за заемане на длъжността:
• Минимум 3 години опит в областта на администриране на персонала и изчисляване на трудови възнаграждения;
• Образование, свързано с управление на човешкия капитал ще се счита за предимство;
• Познаване на кодекса на труда и кодекса за социално осигуряване;
• Отлична компютърна грамотност – MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• Отлични комуникативни умения

Ние предлагаме:
• Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
• Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
• Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;

Необходими документи за кандидатстване:
• Професионална автобиография /CV/ – с актуална снимка.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

02.05.2023

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ