Асистент - Разплащания с клиенти - София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият клиент е световен лидер в логистичната индустрия. Компанията предлага несравними по качество логистични решения за различни видове транспорт - морски, въздушен, железопътен и сухопътен.
В момента за техния отдел "Разплащане с клиенти" търсим да назначим:
Финансов асистент
Отговорности и задължения:
Обработва, регистрира и разрешава запитвания от външни и вътрешни клиенти свързани с фактурирането на входящи и изходящи пратки и услуги;
Осигурява навременно и коректно фактуриране и осчетоводяване на фирмените транзакции;
Осъществява редовна комуникация с други отдели и клиенти на компанията;
Сътрудничи със служителите в отдела за разрешаване на казуси и запитвания свързани с фактури;
Осигурява навременно и вярно коригиране на фактури в следствие на постъпили клиентски запитвания;
Издава корективни фактури;
Извършва ежедневно засичане и закриване на постъпилите в брой плащания;
Изготвя анализи и справки за приходите и вземанията от услугите.
Компанията предлага:
Безсрочен трудов договор;
Много добро възнаграждение;
Безплатни фирмени обучения;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Работа в голяма компания, лидер в своята дейност и млад екип от професионалисти;
Възможност за професионално и личностно развитие.
Изисквания:
Завършено висше образование в сферата на икономиката и/или финанси и счетоводство;
Поне година предходен опит на подобна позиция;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Отлични умения за работа с Microsoft Office;
Отлични комуникационни и организационни умения;
Аналитично мислене с фокус към детайла;
Мотивация за екипна работа в динамична среда.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
18.10.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК