Назад

Асистент - Разплащания с клиенти - София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент е световен лидер в логистичната индустрия. Компанията предлага несравними по качество логистични решения за различни видове транспорт - морски, въздушен, железопътен и сухопътен.

В момента за техния отдел "Разплащане с клиенти" търсим да назначим:

Финансов асистент


Отговорности и задължения:
Обработва, регистрира и разрешава запитвания от външни и вътрешни клиенти свързани с фактурирането на входящи и изходящи пратки и услуги;
Осигурява навременно и коректно фактуриране и осчетоводяване на фирмените транзакции;
Осъществява редовна комуникация с други отдели и клиенти на компанията;
Сътрудничи със служителите в отдела за разрешаване на казуси и запитвания свързани с фактури;
Осигурява навременно и вярно коригиране на фактури в следствие на постъпили клиентски запитвания;
Издава корективни фактури;
Извършва ежедневно засичане и закриване на постъпилите в брой плащания;
Изготвя анализи и справки за приходите и вземанията от услугите.

Компанията предлага:
Безсрочен трудов договор;
Много добро възнаграждение;
Безплатни фирмени обучения;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Работа в голяма компания, лидер в своята дейност и млад екип от професионалисти;
Възможност за професионално и личностно развитие.

Изисквания:
Завършено висше образование в сферата на икономиката и/или финанси и счетоводство;
Поне година предходен опит на подобна позиция;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Отлични умения за работа с Microsoft Office;
Отлични комуникационни и организационни умения;
Аналитично мислене с фокус към детайла;
Мотивация за екипна работа в динамична среда.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.10.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ