Назад

Специалист „Поддръжка и администриране на медицински софтуер“ - София

Детайли

Описание

В HRS България вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

В момента за наш клиент - Българска динамична и бързоразвиваща се софтуерна компания, търсим да назначим мотивирани специалисти на позицията Специалист „Отдалечена поддръжка и администриране на медицински софтуер“.

За позицията:

Специалистът трябва да извършва дейности, подпомагащи крайни потребители (лекари от доболничната помощ) за работа с медицински софтуерни продукти, разработени и внедрявани от компанията, както и тяхното администриране.



Нашият клиент предлага:


• Атрактивно заплащане + бонусна система според представянето;
• Перспектива за развитие в компанията;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Ваучери за храна;
• Ефективна политика за работа от дома.


Задължителни изисквания:


• Отлично познаване на медицинската практика и отчетност (след съответното обучение);
• Отлично познаване на продуктите (след съответното обучение);
• Много добри познания на MS Windows 7/8/10. Мрежови настройки при модел на работа клиент-сървър;
• Аналитичност, комуникативност, адаптивност при работа под напрежение, мотивираност за бързо навлизане в техническата и медицинската логика на продуктите;
• Отдалечена работа с клиентите (Remote Desktop Connection, Team Viewer, телефон, e-mail);
• Отдалечена работа с екипа – Teams, Outlook, телефон;
• Много добри познания на MS Office;
• Английски език – писмено и говоримо;
• Добри познания MySQL, HTML, XML.

Служебни задължения на специалиста:


• Консултации на крайни потребители за ефективно използване на продуктите (по телефона);
• Идентифициране и разрешаване на проблеми при потребителите (отдалечено);
• Демонстриране на продуктите пред потенциални потребители (отдалечено);
• Анализ и документиране на съобщения за проблеми при работата с продуктите получени от крайни потребители, предаване за решаване по установения ред;
• Въвеждане и поддържане на данни по установен формат;
• Инсталиране и настройка на нови версии продуктите;
• Инсталиране и настройка на друг приложен софтуер.


All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

HRS Services Bulgaria has License № 2280/22.05.2017 for providing human resources services.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.10.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ