Специалист “ Техническа поддръжка и администриране” - София
Детайли
Описание
В HRS България вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
В момента за наш клиент - Българска динамична и бързоразвиваща се софтуерна компания, търсим да назначим мотивирани специалисти на позицията Специалист “ Техническа поддръжка и администриране”.
За позицията:
Специалистът трябва да извършва дейности, подпомагащи крайни потребители (лекари от доболничната помощ) за работа с медицински софтуерни продукти, разработени и внедрявани от компанията, както и тяхното администриране.
Нашият клиент предлага:
Атрактивно заплащане + бонусна система според представянето;
Перспектива за развитие в компанията;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Ефективна политика за работа от дома;
Задължителни изисквания:
Отлично познаване на медицинската практика и отчетност (след съответното обучение).
Отлично познаване на продуктите (след съответното обучение).
Много добри познания на MS Windows 7/8/10. Мрежови настройки при модел на работа клиент-сървър.
Аналитичност, комуникативност, адаптивност при работа под напрежение, мотивираност за бързо навлизане в техническата и медицинската логика на продуктите.
Отдалечена работа с клиентите (Remote Desktop Connection, Team Viewer, телефон, e-mail).
Отдалечена работа с екипа – Teams, Outlook, телефон.
Много добри познания на MS Office.
Английски език – писмено и говоримо.
Добри познания MySQL, HTML, XML
Служебни задължения на специалиста:
Консултации на крайни потребители за ефективно използване на продуктите (по телефона).
Идентифициране и разрешаване на проблеми при потребителите (отдалечено).
Демонстриране на продуктите пред потенциални потребители (отдалечено).
Анализ и документиране на съобщения за проблеми при работата с продуктите, получени от крайни потребители, предаване за решаване по установения ред.
Въвеждане и поддържане на данни по установен формат.
Инсталиране и настройка на нови версии продуктите.
Инсталиране и настройка на друг приложен софтуер.
All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.
HRS Services Bulgaria has License № 2280/22.05.2017 for providing human resources services.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
18.10.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК