Назад

Специалист “ Техническа поддръжка и администриране” - София

Детайли

Описание

В HRS България вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

В момента за наш клиент - Българска динамична и бързоразвиваща се софтуерна компания, търсим да назначим мотивирани специалисти на позицията Специалист “ Техническа поддръжка и администриране”.

За позицията:

Специалистът трябва да извършва дейности, подпомагащи крайни потребители (лекари от доболничната помощ) за работа с медицински софтуерни продукти, разработени и внедрявани от компанията, както и тяхното администриране.



Нашият клиент предлага:

Атрактивно заплащане + бонусна система според представянето;
Перспектива за развитие в компанията;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Ефективна политика за работа от дома;


Задължителни изисквания:

Отлично познаване на медицинската практика и отчетност (след съответното обучение).
Отлично познаване на продуктите (след съответното обучение).
Много добри познания на MS Windows 7/8/10. Мрежови настройки при модел на работа клиент-сървър.
Аналитичност, комуникативност, адаптивност при работа под напрежение, мотивираност за бързо навлизане в техническата и медицинската логика на продуктите.
Отдалечена работа с клиентите (Remote Desktop Connection, Team Viewer, телефон, e-mail).
Отдалечена работа с екипа – Teams, Outlook, телефон.
Много добри познания на MS Office.
Английски език – писмено и говоримо.
Добри познания MySQL, HTML, XML


Служебни задължения на специалиста:

Консултации на крайни потребители за ефективно използване на продуктите (по телефона).
Идентифициране и разрешаване на проблеми при потребителите (отдалечено).
Демонстриране на продуктите пред потенциални потребители (отдалечено).
Анализ и документиране на съобщения за проблеми при работата с продуктите, получени от крайни потребители, предаване за решаване по установения ред.
Въвеждане и поддържане на данни по установен формат.
Инсталиране и настройка на нови версии продуктите.
Инсталиране и настройка на друг приложен софтуер.


All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

HRS Services Bulgaria has License № 2280/22.05.2017 for providing human resources services.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.10.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ