Назад

Стаж в Международна бизнес администрация - София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент е една от най-големите международни компании, която предоставя одиторски и консултантски услуги.
В момента тя е готова да даде шанс на млади и ентусиазирани хора за придобиване на опит и кариерно развитие, работейки с професионалисти на високо ниво.

Ролята - Стаж в Международна бизнес администрация:

Тя включва комуникация с професионалисти от цял свят и работа с различни документи. Длъжността е подходяща за хора, които са любопитни и се интересуват от социално осигуряване, данъци и човешки ресурси.

Основни отговорности:
Обработване и изготвяне на месечни и годишни декларации за доходи на физически лица;
Отговорност за тяхното социално, данъчно и емиграционно обслужване;
Подаване на месечни и годишни данъчни декларации;
Подпомагане мобилността на служители по целия свят;
Активна работа с данъчните и осигурителните органи;
Работа с различни дигитални платформи на компанията.

Нашият клиент предлага:
Ясна кариера и възможности за развитие в голяма международна компания;
Обучение от чудесни професионалисти, които ще ви придружават в процеса на интеграция;
Възможност за работа със специалисти от цял свят;
Приятелска и подкрепяща работна среда;
Възможност за работа на 4/6/8 часа;
Отличен социален пакет;
Модерен офис на централно място.

Изисквания:
Студенти последна година или завършили Бизнес администрация, Икономика, Счетоводство, Финанси или Човешки ресурси;
Английски език (писмено и говоримо) – В2/С1;
Отлично владеене на Excel;
Дигитално ориентиран човек с любопитство към новите технологии;
Много добри умения за работа с числа и изчисления;
Отлични комуникативни и организационни умения;
Енергичен и отговорен човек с мотивация за развитие в сферата.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

28.10.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ