Офис Асистент с Френски език - София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент, частна детска градина в гр.София, сме в търсене на специалист за позиция:
Офис Асистент с Френски език
Описание на длъжността:
Административни дейности (фактуриране , имейли), свързани с работата на детската градина;
Комуникация с родители, партньори, доставчици и др.
Комуникация с външна счетоводна къща по повод счетоводни дейности
Осъществява връзката между Директора и други служители и родители по въпроси, свързани с работата;
Изготвя писма и друга кореспонденция;
Добро ниво на владеене на френски език;
Клиентът ни предлага:
Начално обучение
Работа в млад и новаторски екип, отворен към добрите идеи и предложения
Възможности за развитие и професионален растеж
Приятна и хармонична работна среда
Ваучери за храна
Изисквания:
Отлично ниво на Френски език- C1 level.
Компютърна грамотност
Добри комуникативни умения
Предишен опит в административна роля и контектен център биха били предимство.
Инициативност и отговорност към работата
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
11.11.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК