Назад

Офис Асистент с Френски език - София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш клиент, частна детска градина в гр.София, сме в търсене на специалист за позиция:

Офис Асистент с Френски език

Описание на длъжността:
Административни дейности (фактуриране , имейли), свързани с работата на детската градина;
Комуникация с родители, партньори, доставчици и др.
Комуникация с външна счетоводна къща по повод счетоводни дейности
Осъществява връзката между Директора и други служители и родители по въпроси, свързани с работата;
Изготвя писма и друга кореспонденция;
Добро ниво на владеене на френски език;

Клиентът ни предлага:
Начално обучение
Работа в млад и новаторски екип, отворен към добрите идеи и предложения
Възможности за развитие и професионален растеж
Приятна и хармонична работна среда
Ваучери за храна

Изисквания:
Отлично ниво на Френски език- C1 level.
Компютърна грамотност
Добри комуникативни умения
Предишен опит в административна роля и контектен център биха били предимство.
Инициативност и отговорност към работата

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

11.11.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ