Назад

Началник на отдел "Хуманитарни и социални дейности"

Детайли

Описание

На основание чл. 44, чл. 2 от ЗМСМА, чл. 10 и чл. 10а от Закона за държавния служител, чл. 4, ал. 1 и чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Община Тополовград обявява конкурс за заемане на длъжността Началник на отдел "Хуманитарни и социални дейности" в Общинска Администрация гр. Тополовград.
1.Описание на длъжността:Ръководи, планира, организира, контролира и координира дейността на отдел „Хуманитарни и социални дейности”.
Реализира политиката на община Тополовград в областта на образованието, здравеопазването, културата, спорта и туризма, религиозните дейности и социалните дейности съобразно законодателството в Република България.
2.Минимални изисквания за длъжността съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
-степен на образование: висше бакалавър;
-професионална област: Педагогика, Социални дейности.
-професионален опит: 4 години
-ранг: ІІІ младши
3.Допълнителни умения и квалификации:
-добра компютърна грамотност, работа с Word, Exel.
-компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове, регламинтиращи дейността на общинска администрация и дейността в областта на образованието, здравеопазването, социалните дейности, културата, спорта и туризма и религиозните дейности.
4.Правоотношение: служебно
5.Начин на провеждане на конкурса:
5.1.Защита на концепция с тема на разработката: Мястото и ролята на Община Тополовград в развитието на хуманитарните и социалните дейности.
5.2.Интервю
6.Необходими документи за кандидатстване:
6.1.Писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
6.2.Декларация от лицето относно изискванията на чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител и чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС.
6.3.Уведомление, че лицето е запознато с изискванията на чл. 7, ал. 2 от ЗДС и чл. 18, ал. 1 от НПКПМДС.
6.4.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
6.5.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
6.6.Свидетелство за съдимост.
При подаване на документите за участие в конкурса за заемане на длъжността Началник на отдел „ХСД”, на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика.
7.Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник (с нотариална заверка на подписа).
8.Документите могат да се подават по електронен път чрез електронната поща - obshtina@topolovgrad.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
9.Срок и място на подаване на документите от кандидатите за участие в конкурса:
Документите за участие в конкурса за заемане на длъжността Началник на отдел „Хуманитарни и социални дейности”, описани по горе, се подават от кандидатите в затворен, непрозрачен плик.
Плика е надписан по следния начин: Документи за „Конкурс за заемане на длъжността Началник на отдел „Хуманитарни и социални дейности”, трите имена на кандидата, адрес, телефон за връзка и e-mail (ако има такъв).
Срок за подаване на документите: 14 дни от публикуването на обявлението за конкурса: от 07.12.2021 г. до 21.12.2021 г.-16.30 ч..
Място на подаване на документите:
Документите се подават всеки работен ден от 8.00 часа до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.30 часа в Информационния център, който се намира в сградата на Общинска Администрация гр. Тополовград, с адрес: обл. Хасково, общ. Тополовград, гр. Тополовград, пл. „Освобождение” № 1.
Документите се подават лично от кандидатите или чрез пълномощник (с нотариална заверка на подписа), а служителят от Общинска Администрация, приел документите ги регистрира и издава входящ номер, дата, час на постъпване.
Не се приемат и не се регистрират документи, които са представени след изтичане на посочения в обявлението краен срок, които са подадени в незапечатан плик или в плик с нарушена цялост и които са изпратени по пощата.
10 Минимален размер на основна заплата за длъжността: 650.00 лв.
Индивидуалният размер на основната месечна заплата ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
11. Допълнителна информация: съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от ЗРВСРБ, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Педагогика, Социални дейности

Специални умения:
Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове, регламентиращи дейността на общинска администрация и дейността в областта на образованието, здравеопазването, социалните дейности, културата, спорта и туризма и религиозните дейности. Добра компютърна грамотност, работа с Word, Exel.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 650 до 0 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр.

Адрес:

обл. Хасково, гр. Тополовград, пл. "Освобождение" № 1

Дата:

07.12.2021

Организация:

Община Тополовград
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Тополовград може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ