Назад

Специалист Администрация с Английски език - София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент е иновативна българска компания с над 10 години история, която предлага медицински изделия, произведени от световноизвестни компании. Работят в тясно сътрудничество с всички големи болници в България и с най-добрите специалисти.
За техния сплотен екип търсим Специалист Администрация, по възможност с опит в обществените поръчки.


Отговорности и задължения:
Активно следене на актуалните обществени поръчки в болници и медицински заведения;
Изготвяне и подаване на документация в срок за участие в ОП и търгове;
Изпращане на информация и справки към НЗОК;
Завеждане, класифициране и съхраняване на документация в архив;
Осъществяване на комуникация по електронна поща и телефон с клиенти на компанията;
Пряко съдействие и подпомагане работата на търговците в компанията;
Организиране на симпозиуми и визити на участниците в тях.

Компанията предлага:
Трудов договор на пълни осигуровки;
Мотивиращо възнаграждение;
Стандартно работно време;
Въвеждащо запознаване с процесите и практиките в компанията;
Сигурност и дългосрочност в трудовите взаимоотношения;
Работа в сплотен и задружен екип;
Работна среда с добри практики и позитивна атмосфера.

Изисквания:
Поне 2 години стаж на административна позиция;
Предходен опит и познаване на ЗОП е голямо предимство;
Владеене на Английски език – B2;
Завършено висше образование;
Отлична компютърна грамотност: MS office;
Много добри комуникационни умения;
Висока лична организация и прецизност в изпълнението на работните ангажименти.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

09.02.2022

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ