Младши експерт
Детайли
Описание
О Б Я В Л Е Н И ЕНа основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждането на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и заповед рег. № 8121 К - 12546/20.12.2021 г. на министъра на вътрешните работи в качеството си на орган по назначаване, обявява конкурс за заемане на 1 (една) вакантна длъжност
МЛАДШИ ЕКСПЕРТ
в сектор „Научни изследвания, информационна и редакционно-издателска дейност“ към отдел „Учебна и информационна дейност“ при Академията на МВР
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от Закона за държавния служител;
2. Минимална образователно-квалификационна степен „Професионален бакалавър по …“;
3. Професионална област - съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
4. Минимален професионален опит - не се изисква или минимален ранг - V младши;
5. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл., актът за назначаване се издава в 14 - дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
ІІ. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Редактира изходяща и вътрешна кореспонденция;
- Съдейства за изработването на образци-бланки, необходими за учебния процес и нормалното функциониране на административните структури на Академията;
- Редактира приетите за издаване ръкописи;
- Съгласува с автора необходимите съкращения, допълнения, изменения;
- Проверява и поправя предоставените ръкописи, като извършва стилова редакция и нанася корекции;
- Отстранява повторенията и излишните подробности, като съгласува всички поправки с автора;
- Подпомага автора при определяне композицията на ръкописа, разположението на частите и главите и оформяне на библиографското описание;
- Обработва графиките, таблиците и илюстрациите и съвместно с автора определя мястото им в текста;
- Коригира корици, обложки, подвързии и титулни страници и съгласува с автора художественото оформление на ръкописа;
- Чете и проверява сигналния екземпляр на изданието;
- Извършва дейности в печатния комплекс на Академията;
- Организира разпространението на отпечатаните материали.
III. Начин за провеждане на конкурса:
- Писмена разработка по тематика: „Редакционно-издателска дейност“;
- Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 700 лева до 1600 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) - по образец.
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Срокът за подаване на документите е 10-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, бул. „Александър Малинов“ № 1 в стая 506, всеки работен ден от 09.00 ч. до 11.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.00 ч.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: academy@mvr.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.
Телефон за справки и допълнителна информация - 02/9829 202.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 700 до 1600 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
11.01.2022
Организация:
Академия на МВР
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Академия на МВР може да получите ТУК