БИЗНЕС КООРДИНАТОР
Описание
Повече от 29 години ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.Какво стои зад този успех? – Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти. Безспорно обаче нашият най-ценен ресурс са хората. Всички служители на Евромаркет Груп със своя професионализъм, екипен дух, креативност и лоялност превръщат компанията в лидер на пазара.
Ако търсиш работна среда, в която да се развиваш, сплотен екип, който да те подкрепя и компания, която ти дава сигурност – присъедини се към нас.
Какви ще бъдат Вашите отговорности?
• Води кореспонденцията между фирмата и чуждестранни доставчици на машини;
• Разпределя входящата и изходяща поща;
• Организира транспорт на стоките от доставчиците;
• Подготвя и окомплектова документи, свързани с тръжни процедури;
• Подпомага работата на екипа с административни задачи.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Специални умения:
Какво трябва да притежава идеалният кандидат?
• Отлично владеене на английски език;
• Опит в административна работа;
• Организираност и умения да довежда задачите докрай;
• Комуникативност и нагласа за работа в екип;
• Да бъде позитивна и енергична личност.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, Казичене, ул. Околовръстен път 454
Дата:
09.03.2023
Организация:
Евромаркет Груп АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Евромаркет Груп АД може да получите ТУК