Назад

БИЗНЕС КООРДИНАТОР

Детайли

Описание

Повече от 29 години ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? – Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти. Безспорно обаче нашият най-ценен ресурс са хората. Всички служители на Евромаркет Груп със своя професионализъм, екипен дух, креативност и лоялност превръщат компанията в лидер на пазара.

Ако търсиш работна среда, в която да се развиваш, сплотен екип, който да те подкрепя и компания, която ти дава сигурност – присъедини се към нас.

Какви ще бъдат Вашите отговорности?

• Води кореспонденцията между фирмата и чуждестранни доставчици на машини;
• Разпределя входящата и изходяща поща;
• Организира транспорт на стоките от доставчиците;
• Подготвя и окомплектова документи, свързани с тръжни процедури;
• Подпомага работата на екипа с административни задачи.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Специални умения:
Какво трябва да притежава идеалният кандидат? • Отлично владеене на английски език; • Опит в административна работа; • Организираност и умения да довежда задачите докрай; • Комуникативност и нагласа за работа в екип; • Да бъде позитивна и енергична личност.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, Казичене, ул. Околовръстен път 454

Дата:

09.03.2023

Организация:

Евромаркет Груп АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Евромаркет Груп АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ