ОФИС АСИСТЕНТ АДВОКАТСКА КАНТОРА
Детайли
Описание
C-Team е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, комбинираща най-добрите международни практики и познаване на местния пазар.За наш клиент, една от водещите адвокатски кантори в България, търсим да назначим отговорен и енергичен човек за позиция: Офис Асистент.
Изисквания:
• Комуникативност, организираност, структурираност, гъвкавост, внимание към
• детайлите;
• Отговорен и съобразителен, с умение самостоятелно да довежда до край и в
• срок разнородни административни задачи и дейности, ориентиран към бързо
• постигане на краен резултат;
• Емоционално интелигентен;
• Отлични компютърни умения (Word, Excel, Power Point, Outlook);
• Владеене на английски език на работно ниво;
Вашите отговорности:
• Организира административната и техническата дейност в офиса;
• Oрганизира и синхронизира работния календар на кантората;
• Подпомага дейността в адвокатската кантора;
• Посреща/изпраща клиентите на кантората;
• Проследяване и организация на касова наличност
• Организира събитията на кантората;
• Поема други административни отговорности.
Ние Ви предлагаме:
• Възможност за придобиване на нови знания и ценен опит
• Възможност за развитие и реализиране на креативни проекти и маркетингови
• инициативи
• Атрактивно възнаграждение
• Работа в динамична, приятелска и споделена атмосфера
• Отличен офис в центъра на София
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Си-Тийм притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1881 от 18.05.2015 г.
От „СиТийм" ЕООД събираме следните данни за Вас: имена, адрес, телефон,, години, професионален опит, образование, квалификации и друга доброволно предоставена от Вас информация в автобиографията Ви, въз основа на предоставеното съгласие, с цел подбор и оценка на кандидатурата Ви за позицията, за която кандидатствате.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 1700 до 1900 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
04.05.2022
Организация:
CTeam
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за CTeam може да получите ТУК