Назад

Офис сътрудник

Детайли

Описание



Медицински център и неправителствена организация,занимаваща се със специфични заболявания, търси опитен специалист за позицията Офис Сътрудник

Фирмата предлага добри условия за работа при петдневна работна седмица и работно време от 8 до 17 ч.

Задължения:

- Организира изцяло административната дейност на фирмата

- Обработва постъпваща и изходяща кореспонденция и я предава на съответния ръководител

- Организира седмичните оперативки и заседания и подготвя материалите за тях

- Води протоколи от оперативки и заседания и ги архивира

- Отчита и отговаря за разплащания в брой или по банка

- Осигурява снабдяване с консумативи,канцеларски и други материали

- Води регистър на постъпили запитвания и дадените отговори

- Работи в екип с Изпълнителния директор



- Изисквания:

- Образование- висше,предимство в областта на здравни грижи, биология ,химия и др.

- Опит в работа с документи

- Отлична компютърна грамотност

- Много добър английски език

- Базови медицински познания

- Умение за работа с клиенти

- Добра организираност в работата,точност и коректност

- Умение за работа в екип



Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.









Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Офис сътрудник Описание и изисквания: Медицински център и неправителствена организация,занимаваща се със специфични заболявания, търси опитен специалист за позицията Офис Сътрудник Фирмата предлага добри условия за работа при петдневна работна седмица и работно време от 8 до 17 ч. Задължения: - Организира изцяло административната дейност на фирмата - Обработва постъпваща и изходяща кореспонденция и я предава на съответния ръководител - Организира седмичните оперативки и заседания и подготвя материалите за тях - Води протоколи от оперативки и заседания и ги архивира - Отчита и отговаря за разплащания в брой или по банка - Осигурява снабдяване с консумативи,канцеларски и други материали - Води регистър на постъпили запитвания и дадените отговори - Работи в екип с Изпълнителния директор - Изисквания: - Образование- висше,предимство в областта на здравни грижи, биология ,химия и др. - Опит в работа с документи - Отлична компютърна грамотност - Много добър английски език - Базови медицински познания - Умение за работа с клиенти - Добра организираност в работата,точност и коректност - Умение за работа в екип Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 950 до 1100 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив

Дата:

11.05.2022

Организация:

Еlteh
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Еlteh може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ