Офис сътрудник
Описание
Медицински център и неправителствена организация,занимаваща се със специфични заболявания, търси опитен специалист за позицията Офис Сътрудник
Фирмата предлага добри условия за работа при петдневна работна седмица и работно време от 8 до 17 ч.
Задължения:
- Организира изцяло административната дейност на фирмата
- Обработва постъпваща и изходяща кореспонденция и я предава на съответния ръководител
- Организира седмичните оперативки и заседания и подготвя материалите за тях
- Води протоколи от оперативки и заседания и ги архивира
- Отчита и отговаря за разплащания в брой или по банка
- Осигурява снабдяване с консумативи,канцеларски и други материали
- Води регистър на постъпили запитвания и дадените отговори
- Работи в екип с Изпълнителния директор
- Изисквания:
- Образование- висше,предимство в областта на здравни грижи, биология ,химия и др.
- Опит в работа с документи
- Отлична компютърна грамотност
- Много добър английски език
- Базови медицински познания
- Умение за работа с клиенти
- Добра организираност в работата,точност и коректност
- Умение за работа в екип
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Офис сътрудник
Описание и изисквания:
Медицински център и неправителствена организация,занимаваща се със специфични заболявания, търси опитен специалист за позицията Офис Сътрудник
Фирмата предлага добри условия за работа при петдневна работна седмица и работно време от 8 до 17 ч.
Задължения:
- Организира изцяло административната дейност на фирмата
- Обработва постъпваща и изходяща кореспонденция и я предава на съответния ръководител
- Организира седмичните оперативки и заседания и подготвя материалите за тях
- Води протоколи от оперативки и заседания и ги архивира
- Отчита и отговаря за разплащания в брой или по банка
- Осигурява снабдяване с консумативи,канцеларски и други материали
- Води регистър на постъпили запитвания и дадените отговори
- Работи в екип с Изпълнителния директор
- Изисквания:
- Образование- висше,предимство в областта на здравни грижи, биология ,химия и др.
- Опит в работа с документи
- Отлична компютърна грамотност
- Много добър английски език
- Базови медицински познания
- Умение за работа с клиенти
- Добра организираност в работата,точност и коректност
- Умение за работа в екип
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 950 до 1100 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив
Дата:
11.05.2022
Организация:
Еlteh
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Еlteh може да получите ТУК