Назад

ОФИС СЪТРУДНИК

Детайли

Описание

Белл Кариер е бързоразвиваща се консултантска компания в сферата на човешките ресурси в гр. Варна. Нашите партньори са локализирани в България, Германия и Скандинавия.

За наш партньор – водеща компания с над 27 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим ОФИС СЪТРУДНИК.

Искате ли да бъдете част от силен и талантлив екип?
Стремите ли се към постигане на отлични резултати?
Готови ли сте да се учите и да искате да сте най-добрите?

Ако отговорът на тези въпроси е ДА, то тази позиция е точно за Вас!

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:

Мисия и ценности: Спазване на основни принципи на устойчиво развитие, съчетано с иновативен подход и умение за адаптиране към промените гарантират постигане на високи резултати.
Работна обстановка: Компанията се намира в гр. Варна. Сградата се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.
Хората: Компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.

ОТГОВОРНОСТИ:
Комуникация с клиенти;
Събиране, класифициране, съставяне и обработване на първични счетоводни документи;
Грижа за поддържането на високите стандарти на работа с клиентите;
Подреждане, класиране за съхранение на документите с които работи;
Изготвяне и предоставяне на справки и отчети;

ИЗИСКВАНИЯ:

Висше образование специалност „Финанси“, „Счетоводство и контрол“ или друга подходяща специалност;
Професионален опит на подобна позиция – 1 година;
Умения за работа с MS Office;
Владеене на английски език – предимство;
Владеене на руски език – предимство;
Аналитично мислене и способност за вземане на самостоятелни решения;
Високо ниво на лична организираност;
Желание за професионално развитие и израстване;
Организираност и навременно изпълнение на поставените задачи.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
Работа в екип от професионалисти;
Работа на пълен работен ден с трудов договор;
Конкурентно заплащане, система от допълнителни стимули и бонуси;
Възможност за обучение и професионално развитие;
Участие във фирмени мероприятия и тиймбилдинги.

Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да израствате професионално като се учите от най-добрите, не се колебайте, подайте своята актуална автобиография или се свържете с нас на тел. 0877122177.

Всички данни, предоставени от вас са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Руски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Дата:

01.08.2022

Организация:

Bell Career
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Bell Career може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ