Назад

Офис Асистент

Детайли

Описание

Изкушаващите дестинации са безброй и всички мечтаем за тях. Най-желаната дестинация обаче е правилното работно място! Стараем се да открием какви са вашите амбиции и в каква работна среда може да разгърнете потенциала си.

Вашата роля: Позицията предоставя възможност да приложите своите комуникативни умения в бизнес среда. Организиране на срещи, събития и мероприятия свързани с дейността на фирмата. Поръчка и разпределение на офис материали, техника и консумативи, необходими за офиса. Посрещане и настаняване на клиенти, организация на заседателни зали и ползването на офис пространството. При необходимост осъществява превоз със служебен автомобил на документи в рамките на града.

Екип: Длъжността е пряко подчинена на изпълнителния директор и му предоставя ефикасна подкрепа в делегираните от него служебни и лични задължения, в тясно сътрудничество е с останалите административни нива, допринасяйки към цялостната мисия и визия на компанията.

Компанията: Силно разпознаваема на пазара на финансовите услуги. Основен фокус върху предоставяне на подходящи инвестиционни решения и отговаряне на нуждите на клиентите.

Работна среда: Динамична и предизвикателна работна среда. Сплотен и дружелюбен екип от специалисти. Приятна офис обстановка и удобно комуникативно място в центъра на София.

Възнаграждение: Конкурентно възнаграждение с включени допълнителни бонуси, съобразени с представянето Ви.

Подходящият кандидат: Организирана, амбициозна личност, проявяваща далновидност, емпатия, аналитично мислене, желание за работа в екип. Отлично владеене на български език и познания за бизнес етикет. Предишен опит на административна позиция е предимство.

Ако мислите, че позицията ще Ви предостави възможност да развиете уменията си, моля изпратете автобиография с приложена актуална снимка.

Благодарим на всички кандидатствали. Екипът ни ще се свърже само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта № 3103.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2400 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, р-н Средец, бул. Витоша 92

Дата:

08.12.2022

Организация:

Хюман ту Хюман ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Хюман ту Хюман ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ