Назад

SHARED SERVICES MANAGER

Детайли

Описание

Основни отговорности:
o Ръководи и развива екипите:
o Финанси
o Човешки Ресурси
o Комуникации
o ИТ
o Документооборот
•Ръководи и контролира цялостната дейност на комисията, свързано с административното обслужване на гражданите и представителите на юридическите лица на принципа „едно гише“.
•Ръководи и контролира информационно-технологичното обслужване на комисията и нейната администрация чрез внедряване и поддръжка на надеждни локални мрежи, комуникационно оборудване и компютърна техника.
•Ръководи и контролира провеждането на процедури по възлагане на обществени поръчки за нуждите на комисията и ръководи и контролира изготвянето и съхранението на досиетата на обществените поръчки.
•Ръководи и контролира поддържането на автоматизирана информационна система за деловодна дейност, архивирането и съхранението на служебна документация.
•Ръководи и контролира поддръжката на моторните превозни средства, собственост на комисията, както и цялостното транспортно обслужване на комисията.
•Ръководи и контролира ведомствената охрана, пропускателния и противопожарен режим, както и чистотата в сградата на комисията.


Умения и опит:
•Образование – висше магистър в направленията: правни, икономически, стопански и технически науки.
•Натрупан предишен опит в сферата – 7 години.
•Опит в трансформиране на организации и процеси
•Компютърна грамотност – MS Office, отлично владеене на MS Excel.
•Владеене на английски език.
•Способност да ръководи, развива и мотивира.
•Способност да се изразява ясно и конкретно (писмено и говоримо) на български и английски език.
•Аналитични умения.
•Познания в областта на управлението на човешките ресурси и в областта на организацията и управлението на финансите в публичния сектор.


Нашето предложение:
•Атрактивно трудово възнаграждение, постоянен трудов договор, 31 дни платен годишен отпуск.
•Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения.
•Стандартно работно време.
•Допълнителни придобивки: фитнес карта Мултиспорт

Лице за контакт за кандидастване:
Елена Класанова. Автобиография може да изпращате на: EKlasanova@dker.bg. Кандидатурата ви се разглежда при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.



Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул."Ал. Дондуков" №8-10

Дата:

30.06.2022

Организация:

Комисия за енергийно и водно регулиране
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Комисия за енергийно и водно регулиране може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ