SHARED SERVICES MANAGER
Детайли
Описание
Основни отговорности:o Ръководи и развива екипите:
o Финанси
o Човешки Ресурси
o Комуникации
o ИТ
o Документооборот
•Ръководи и контролира цялостната дейност на комисията, свързано с административното обслужване на гражданите и представителите на юридическите лица на принципа „едно гише“.
•Ръководи и контролира информационно-технологичното обслужване на комисията и нейната администрация чрез внедряване и поддръжка на надеждни локални мрежи, комуникационно оборудване и компютърна техника.
•Ръководи и контролира провеждането на процедури по възлагане на обществени поръчки за нуждите на комисията и ръководи и контролира изготвянето и съхранението на досиетата на обществените поръчки.
•Ръководи и контролира поддържането на автоматизирана информационна система за деловодна дейност, архивирането и съхранението на служебна документация.
•Ръководи и контролира поддръжката на моторните превозни средства, собственост на комисията, както и цялостното транспортно обслужване на комисията.
•Ръководи и контролира ведомствената охрана, пропускателния и противопожарен режим, както и чистотата в сградата на комисията.
Умения и опит:
•Образование – висше магистър в направленията: правни, икономически, стопански и технически науки.
•Натрупан предишен опит в сферата – 7 години.
•Опит в трансформиране на организации и процеси
•Компютърна грамотност – MS Office, отлично владеене на MS Excel.
•Владеене на английски език.
•Способност да ръководи, развива и мотивира.
•Способност да се изразява ясно и конкретно (писмено и говоримо) на български и английски език.
•Аналитични умения.
•Познания в областта на управлението на човешките ресурси и в областта на организацията и управлението на финансите в публичния сектор.
Нашето предложение:
•Атрактивно трудово възнаграждение, постоянен трудов договор, 31 дни платен годишен отпуск.
•Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения.
•Стандартно работно време.
•Допълнителни придобивки: фитнес карта Мултиспорт
Лице за контакт за кандидастване:
Елена Класанова. Автобиография може да изпращате на: EKlasanova@dker.bg. Кандидатурата ви се разглежда при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул."Ал. Дондуков" №8-10
Дата:
30.06.2022
Организация:
Комисия за енергийно и водно регулиране
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Комисия за енергийно и водно регулиране може да получите ТУК