Назад

Офис асистент

Детайли

Описание

Фирма "Джентъл хаус" ЕООД е специализирана в изграждането и поддръжката на имоти висок клас, ситуирани на южната дъга на гр. София. Фирмата ни е утвърдила името си с характерен дизайн, високо качество на изпълнение, внедряване на иновативни технологии и последваща грижа за изградените от нас имоти.


ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. Получава постъпващата кореспонденция за управителя на дружеството, систематизира я в съответствие с установения ред и я предава за разглеждане от управителя или конкретни изпълнители.
2. Контролира сроковете на изпълнение на материалите, определени от управителя за вземане на отчет.
4. Предава и получава информация по приемно предавателните устройства, организира телефонните разговори на управителя, обработва и систематизира получената информация и я докладва на управителя.
5. Приема и предава документи за подпис от управителя и лични заявления от работниците и служителите.
6. Осигурява повикването на работници и служители при управителя и прием на външни посетители в съответствие с установения ред.
7. Пише на компютър и организира отпечатването и размножаването на материалите.
8. Води картотека по установената номенклатура на документите и осигурява тяхното съхраняване или предаването им в деловодството.
9. Осигурява снабдяването на кабинета с канцеларски и други материали, организира подреждането и поддържането на кабинета в съответствие с изискванията.
10. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.

II. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА
1. Отговаря за качеството на организацията на техническото обслужване на управителя на дружеството.
2. Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно предадена информация.
3. В случай на управляване на служебно превозно средство следва да:
3.1. извършва преглед на МПС, проверява горивото, охладителната течност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя
3.2. Следи дали МПС-то е заредено с гориво, периодично почиства и измива МПС-то.

III. ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
1. Длъжността е пряко подчинена на управителя на предприятието.
2. При изпълнение на длъжността се осъществяват организационни връзки и взаимоотношения с всички работници и служители в предприятието.
3. Осъществява контакти с управители и специалисти от други предприятия и организации по линия на получаване и предаване на информацията.

IV. НЕОБХОДИМА КОМПЕТЕНТНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Трябва да знае:
а) правилата и вътрешните инструкции, свързани с водене на деловодната дейност;
б) реда и изискванията за съставяне и оформяне на служебната документация;
в) правописните правила на книжовния български език;
г) компютърните и други информационни системи и апарати за извършване на секретарска дейност.

V. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образование: средно или висше.
2. Друга квалификация: работа с компютър и много добро владеене на английски език.
3. Професионален опит: Опит на подобна позиция е предимство
4. Шофьорска книжка категория В.

В Права
1.Има право да предлага мерки за подобряване ефективността на работа в организацията;
2.Има право на работно място в работно помещение, отговарящо на санитарно-хигиените изисквания, както и оборудване и материали, осигуряващи нормални условия за изпълнение на служебните задължения;
3.Длъжността има и всички права по Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовите нормативни актове по прилагането им,

ОРГАНИЗАЦИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Отлично заплащане
- Постоянен трудов договор
- Отпуски: съгласно трудовото законодателство
- Финансови бонуси, свързани с постигнатите резултати


Ако смятате,че отговаряте на посочените изисквания то можете да заявите кандидатурата си като изпратите автобиография с телефон за връзка, мотивационно писмо, препоръки и актуална снимка.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността на всички кандидатури е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.


Моля, ако отговаряте на нашите изисквания да изпращате Вашето CV и при одобрение ще Ви върнем обаждане.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 1500 до 1500 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

31.10.2022

Организация:

Gentle House
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Gentle House може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ