Назад

ОФИС МЕНИДЖЪР

Детайли

Описание

Ние сме „ЕМПЛОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ“ ЕООД, фирма за подбор на персонал. Представяме на вашето внимание свободна позиция, която наш партньор предлага. Компанията е динамична, интересна и изпълнена с енергия и професионализъм. Към момента търсят отговорен, динамичен и дългосрочно ориентиран човек за позицията:


ОФИС МЕНИДЖЪР

Основни функции и задължения по отношение на счетоводната отчетност
Извършва цялостната дейност по организацията на работата в офисите в дружеството и водене на кореспонденцията.
Основни функции и задължения по отношение на човешките ресурси
Получава постъпващата кореспонденция на компанията, систематизира я в съответствие с установения ред и я предава за разглеждане от управителя или конкретни изпълнители.
Контролира сроковете на изпълнение на материалите, определени от прекия ръководител за вземане на отчет.
Осъществява организацията по подготовка на заседания и съвещания на съвета на директорите, като осигурява необходимите материали и уведомява участниците за времето, мястото и дневния ред.
Предава и получава информация по приемно-предавателните устройства, организира телефонни разговори, приема и изпраща мейли, обработва и систематизира получената информация.
Приема и предава документи за подпис от Управителя и/или членове на борда на директорите, лични заявления от работниците и служителите.
Осигурява повикването на работниците и служителите при Управителя и/или межиджърите.
Осигурява прием на външни посетители в съответствие с установения ред.
Организира отпечатването и размножаването на материалите.
Води картотека на документите и осигурява тяхното съхраняване или предаването им в деловодството.
Осигурява снабдяването на офиса с канцеларски и други материали, организира подреждането и поддържането на офиса в съответствие с изискванията.
Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
Всички изброени задачи се изпълняват, като се вземат необходимите превантивни мерки за защита на личните данни, станали известни при или по повод изпълнение на работните задължения, съгласно приложимите разпоредби на Регламент (ЕС)2016/679.
Служителят е длъжен да спазва утвърдените в предприятието правила за здравословни и безопасни условия на труд и правилата за противопожарна безопасност.
Длъжен е да не разпространява търговска, техническа или финансова информация, сведения и факти, станали му известни при или по повод изпълнението на задълженията, произтичащи от трудовия договор. Да бъде лоялен към работодателя, като не злоупотребява с неговото доверие и не разпространява поверителни за него сведения, както и да пази доброто име на работодателя. При изпълнение на своите задължения служителят е длъжен да не разпространява информация, която би могла да накърни личното достойнство на ръководител, работник/служител в предприятието, клиент, контрагент и др. лица, свързани с работодателя.
Нормативни актове и документи, които работникът трябва да познава:
Закон за хазарта и нормативните актове по неговото приложение;
Закон за мерките срещу изпирането на пари ;
Закон за мерките срещу финансирането на тероризма;
Правилник за вътрешния трудов ред;
Правила за здравословни и безопасни условия на труд;
Единни вътрешни правила за контрол и предотвратяване изпирането на пари и финансирането на тероризма;
Утвърдените от Държавната комисия по хазарта правила за организация на работа и вътрешен ред в игралното казино, правила за осъществяване на контрол и сигурност в обекта, финансови правила и др.;
Други.
Организационни връзки и взаимоотношения
При изпълнение на длъжността се осъществяват организационни връзки и взаимоотношения с всички служители в компанията и свързаните към нея обекти.
В процеса на работата осъществява контакти с управители и специалисти от други предприятия и организации по линия на получаване и предаване на информацията.
Отговорност
Носи отговорност за опазване на повереното му имущество.
Носи отговорност за вреди, настъпили в резултат на неизпълнение или лошо (неточно, некачествено или с не спазен срок) изпълнение на възложената работа.
Изисквания за заемане на длъжността:

Мин.образователно равнище средно или висше образование /
Минимален трудов стаж по специалността Минимум 1 г. трудов стаж по специалността,

Специални знания и умения:
Компютърна грамотност – умения за работа с MS Office; интернет и ел. поща;
Езикови познания – желателно добро владеене на английски език
Умения за работа с офис-техника и специализиран софтуер.
Поведенчески характеристики: добра комуникативност, способности за работа с клиенти, умения за работа в екип, умение за разрешаване на проблеми.

Личностни изисквания към изпълнителя (задължителни и препоръчителни): лоялен, коректен, дисциплиниран, отговорен, прецизен, организиран, инициативен, внимателен към детайлите.
Ние ви предлагаме:
Работа в утвърдена компания при много добри условия на труд;
Конкурентно възнаграждение;
Трудов договор;
Дългосрочност и коректност в отношенията;

Ако позицията представлява интерес за Вас, ще очакваме Вашата автобиография.
Всички документи ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.
ЕМПЛОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕООД има лиценз № 3190/10.08.2021 за подбор на персонал

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Адрес:

Дата:

09.09.2022

Организация:

Employee Development LTD
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Employee Development LTD може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ