Назад

„Експерт, анализатор на работни процеси, ІII степен“ в отдел „Управление на комуникационна инфраструктура и широколентов достъп“ на дирекция „Оперативно наблюдение и поддръжка на системи

Детайли

Описание

О Б Я В Я В А М :

Конкурс за заемане на една вакантна щатна длъжност „Експерт, анализатор на работни процеси, ІII степен“ в отдел „Управление на комуникационна инфраструктура и широколентов достъп“ на дирекция „Оперативно наблюдение и поддръжка на системи“ към Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“, при следните условия:

I. Минимални изисквания съгласно класификатора на длъжностите в администрацията:
• Степен на завършено образование: висше - бакалавър;
• Професионална област на висше образование: „Технически науки“
• Професионален опит: 2 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или минимален ранг за длъжността IV младши.

II. Специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността: Няма.

III. Допълнителна квалификация, носеща предимство на кандидатите:
• Езикови умения: Ползване писмено и говоримо на английски е предимство;
• Компютърни умения: Основни понятия за операционни системи, компютърни мрежи, работа с офис пакет на Майкрософт, работа с Интернет.
• Съгласно чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

IV. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
Участва в дейности както следва:
• Осъществява методическо ръководство и подпомага другите служители в отдела в областта на използването на нововъведените информационни системи;
• Участва и координира изготвянето на анализи, справки и други разработки в съответната област;
• Участва в дейности по планиране, разработване на необходимата документация и внедряване на нови информационни технологии в отдела, посредством които ще се оптимизира работния процес;
• Прави предложения за подобряване организацията и ефективността на работата в структурното звено;
• Разработва предложения за решения на проблеми и участва в изработването на указания;
• Участва в разработването на становища, отговори, писма и др. в съответната област;
• Участва в изготвянето на техническите задания.
• Участва в работни групи на ведомствено и междуведомствено ниво.
• Участва в изготвянето на инструкции и правила за организация на дейността на отдела в дирекцията;
• Участва в изготвянето на становища за нуждите на ръководството на агенцията или външни административни структури;
• Оказва квалифицирана технологична помощ в областта на функционалните задължения на длъжността;
• Следи промените в нормативната база и дава предложения за актуализирането на вътрешно нормативните документи от компетентността на отдела и дирекцията.

V. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата съобразно изискванията за съответната длъжност и вътрешните правила на съответната администрация:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:
При професионален опит до 3 г. – от 740 лв. до 1950 лв.
При професионален опит от 3 г. до 9 г. – от 760 лв. до 2650 лв.
При професионален опит над 9 г. – от 790 лв. до 3000 лв.

VI. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

VII. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и други документи по решение на кандидатите (за удостоверяване на областта на професионалния опит, кандидатите могат да прилагат длъжностни характеристика за заеманите от тях длъжности.)
Забележка: Образец на документите по т. 1 и т. 2 са достъпни чрез обявата в Административния регистър.

VIII. Място и срок за подаване на документите:
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа.
Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща HR@e-gov.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията, кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служител на отдел „Човешки ресурси“ приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
На кандидатите подали документи за участие в конкурса по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат по електронен път на посочена от кандидатите електронна поща.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са предоставени всички посочени в тях документи. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.

Срок за подаване на документите за участие в конкурса: 10-дневен от публикуването на обявлението за конкурса

Телефон за информация: 02/949 2183 или 02/949 2390

Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: www.iaieu.egov.bg
Информационното табло на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6
Срок за подаване на документите за участие в конкурса в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление и на посочената електронна поща до 17:00 часа на 17.10.2022 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

07.10.2022

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ