Назад

Административен асистент продажби /с английски език/- София

Детайли

Описание

Във връзка с развитие на дейността на наш клиент, търсим мотивиран и амбициозен кандидат за позицията Асистент продажби.


Какво ще получите:
Трудов договор с пълни осигуровки
Работа на редовни смени от 8:30 до 17:00
Осигурен транспорт до работното място от метростанция Интер Експо Център
Почивни съботи, недели и национални празници
Въвеждащо обучение, ясни отговорности;
200лв ваучери за храна;
Динамична и предизвикателна работа, осигуряваща възможности за професионална реализация и много нови знания

Отговорности:
подпомага с административната дейност Мениджърите ключови клиенти в ежедневната им работа по привличане на нови клиенти и обслужване на съществуващи клиенти;
изготвя оферти, договори, споразумения и различни справки съгласно търговската стратегия;
съдейства за изготвянето на всички необходими документи
веднъж седмично управлява служебен автомобил за занасяне на документи към институции

Изисквания:
Английски език на работно ниво;
Опит с ERP системи;
Административен опит;
Шофьорска книжка категерия Б.

За да разберете повече за това предложение, изпратете Вашата автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати.


Менпауър България притежава лицензен номер № 382 / 29.11.2021г. за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1900 до 2100 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, ул.Никола Мирчев №33

Дата:

10.10.2023

Организация:

Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ