Административен асистент продажби /с английски език/- София
Детайли
Описание
Във връзка с развитие на дейността на наш клиент, търсим мотивиран и амбициозен кандидат за позицията Асистент продажби.Какво ще получите:
Трудов договор с пълни осигуровки
Работа на редовни смени от 8:30 до 17:00
Осигурен транспорт до работното място от метростанция Интер Експо Център
Почивни съботи, недели и национални празници
Въвеждащо обучение, ясни отговорности;
200лв ваучери за храна;
Динамична и предизвикателна работа, осигуряваща възможности за професионална реализация и много нови знания
Отговорности:
подпомага с административната дейност Мениджърите ключови клиенти в ежедневната им работа по привличане на нови клиенти и обслужване на съществуващи клиенти;
изготвя оферти, договори, споразумения и различни справки съгласно търговската стратегия;
съдейства за изготвянето на всички необходими документи
веднъж седмично управлява служебен автомобил за занасяне на документи към институции
Изисквания:
Английски език на работно ниво;
Опит с ERP системи;
Административен опит;
Шофьорска книжка категерия Б.
За да разберете повече за това предложение, изпратете Вашата автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати.
Менпауър България притежава лицензен номер № 382 / 29.11.2021г. за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 1900 до 2100 лева на месец
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София, ул.Никола Мирчев №33
Дата:
10.10.2023
Организация:
Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК