Назад

Офис мениджър с английски език

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че правилната работа може да промени живота на човек, а правилният човек може да промени бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа!

Наш партньор е водещ доставчик на решения за управление на риска, застрахователно посредничество и услуги, свързани с човешкия капитал. Компанията е с богата 20-годишна история и понастоящем разполага с над 500 корпоративни клиента.

За позицията:

Във връзка с разрастването на компанията, търсим кандидат със завършено висше икономическо образование. Той ще координира процеси, свързани с административното обслужване на застрахователни програми на корпоративните клиенти на компанията.


Ето как ще преминава един твой ден:
Координиране и извършване на оперативна и административна дейност;
Административно съдействие и поддръжка на клиентски досиета;
Ежедневна писмена и вербална комуникация със застрахователи и клиенти;
Стриктно следене на установените в компанията процеси и стандарти за клиентско обслужване;
Активна комуникация с отделите и партньорите на компанията.

Компанията е готова да ти предложи:
Възможност за финансова стабилност;
Здравна застраховка;
Multisport карта;
Стандартно работно време - Понеделник/Петък;
Офис на удобна локация;
Развитие във водещ застрахователен брокер;
Приятна работна среда в екип от професионалисти с призната експертиза;
Въвеждащо фирмено обучение.

Профил на успешния кандидат:
Висше икономическо образование;
Опит в сферата на застраховането ще се счита за предимство;
Доказан административен опит;
Свободно владеене на английски език – устно и писмено;
Умения за работа с Microsoft Excel;
Организационни умения и внимание към детайла.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

23.11.2022

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ