Офис мениджър с английски език
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че правилната работа може да промени живота на човек, а правилният човек може да промени бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа!
Наш партньор е водещ доставчик на решения за управление на риска, застрахователно посредничество и услуги, свързани с човешкия капитал. Компанията е с богата 20-годишна история и понастоящем разполага с над 500 корпоративни клиента.
За позицията:
Във връзка с разрастването на компанията, търсим кандидат със завършено висше икономическо образование. Той ще координира процеси, свързани с административното обслужване на застрахователни програми на корпоративните клиенти на компанията.
Ето как ще преминава един твой ден:
Координиране и извършване на оперативна и административна дейност;
Административно съдействие и поддръжка на клиентски досиета;
Ежедневна писмена и вербална комуникация със застрахователи и клиенти;
Стриктно следене на установените в компанията процеси и стандарти за клиентско обслужване;
Активна комуникация с отделите и партньорите на компанията.
Компанията е готова да ти предложи:
Възможност за финансова стабилност;
Здравна застраховка;
Multisport карта;
Стандартно работно време - Понеделник/Петък;
Офис на удобна локация;
Развитие във водещ застрахователен брокер;
Приятна работна среда в екип от професионалисти с призната експертиза;
Въвеждащо фирмено обучение.
Профил на успешния кандидат:
Висше икономическо образование;
Опит в сферата на застраховането ще се счита за предимство;
Доказан административен опит;
Свободно владеене на английски език – устно и писмено;
Умения за работа с Microsoft Excel;
Организационни умения и внимание към детайла.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
23.11.2022
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК