Назад

Специалист - Счетоводство и администрация

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

В момента за наш партньор, утвърдена компания с над 30 годишна история, оперираща в сферата на търговията с автомобилни масла, търсим опитен и отговорен кандидат, който да се присъедини към екипа им в България на позиция:

Специалист счетоводство и администрация

Отговорности на позицията:
Изготвяне и обработване на първична счетоводна и ТРЗ документация;
Поддържане на контакти и координация на документи с външна счетоводна компания и централата им в Гърция;
Съдействие при сключване и прекратяване на всички договори, включително изготвяне на споразумения, нареждания и др .;
Обработване на цялата необходима информация за изчисляване на възнагражденията и подготовка за тяхното изплащане;
Издаване, проверка и осчетоводяване на фактури;
Изготвяне на отчет за паричните потоци и прогнозен отчет за планиране на бюджет.


Компанията предлага:
Отлично стартово възнаграждение;
Безсрочен трудов договор – пълно осигуряване;
Приятна работна атмосфера в малък и сплотен екип от професионалисти;
Допълнителни обучения за повишаване на квалификацията;
Възможност за работа в международна компания.

Изисквания към кандидатите:
Висше икономическо образование в сферата на счетоводството или финансите;
Свободно владеене на Английски език - писмено и говоримо;
Опит на сходна позиция – поне 2 години;
Отлични умения за работа с Excel;
Отговорност, умение за разпределяне на времето и приоритизиране на задачи.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2300 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

23.11.2022

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ