Назад

Административен асистент с Английски език

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че правилната работа може да промени живота на човек, а правилният човек може да промени бизнеса. Ние сме страстни да свързваме нашите кандидати с подходящата работа за тях. Вие не сте изключение!

Богатият опит в индустрията за човешки ресурси ни даде ценни прозрения и обширни познания за корпоративните култури и по този начин ни позволи да намерим най-добрите кандидати за нашите клиенти.

Нашият партньор е утвърден международен лидер в областта на Логистиката с богата 45-годишна история, предлагащ своите въздушни, сухопътни и морски транспортни решения. За техния Административен отдел търсим мотивиран и организиран кандидат, който да заеме позицията:

Административен Асистент


Ето как ще преминава един твой ден:
Координиране и извършване на оперативна и административна дейност;
Участие в анализиране и обработка на данни;
Администриране и съхранение на документация;
Изготвяне на бизнес предложения и отчети за постигнатите резултати;
Активна комуникация с отделите и партньорите на компанията.

Фирмата е готова да ти предложи:
Възможност за финансова стабилност;
Ваучери за храна - 80 лв.;
Допълнително здравно осигуряване;
Multisport карта;
Подаръчен пакет за рожден ден и брак;
Развитие в утвърдена международна логистична компания;
Динамична работна среда с професионалисти от различни отдели;
Въвеждащо фирмено обучение.

Профил на успешния кандидат:
Доказан административен опит;
Свободно владеене на английски език – устно и писмено;
Владеенето на Microsoft Excel е задължително;
Висше образование в сферата на Икономиката ще се счита за предимство;
Организационни умения и внимание към детайла;
Способност за работа под напрежение и спазване на зададените срокове.


Кандидатствайте сега, като ни изпратите вашето CV. Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Документите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване Общия регламент за защита на личните данни (GDPR) и Закона за защита на личните данни.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти

Трудово възнаграждение:

От 1900 до 2600 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

19.01.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ