Административен асистент с Английски език
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че правилната работа може да промени живота на човек, а правилният човек може да промени бизнеса. Ние сме страстни да свързваме нашите кандидати с подходящата работа за тях. Вие не сте изключение!Богатият опит в индустрията за човешки ресурси ни даде ценни прозрения и обширни познания за корпоративните култури и по този начин ни позволи да намерим най-добрите кандидати за нашите клиенти.
Нашият партньор е утвърден международен лидер в областта на Логистиката с богата 45-годишна история, предлагащ своите въздушни, сухопътни и морски транспортни решения. За техния Административен отдел търсим мотивиран и организиран кандидат, който да заеме позицията:
Административен Асистент
Ето как ще преминава един твой ден:
Координиране и извършване на оперативна и административна дейност;
Участие в анализиране и обработка на данни;
Администриране и съхранение на документация;
Изготвяне на бизнес предложения и отчети за постигнатите резултати;
Активна комуникация с отделите и партньорите на компанията.
Фирмата е готова да ти предложи:
Възможност за финансова стабилност;
Ваучери за храна - 80 лв.;
Допълнително здравно осигуряване;
Multisport карта;
Подаръчен пакет за рожден ден и брак;
Развитие в утвърдена международна логистична компания;
Динамична работна среда с професионалисти от различни отдели;
Въвеждащо фирмено обучение.
Профил на успешния кандидат:
Доказан административен опит;
Свободно владеене на английски език – устно и писмено;
Владеенето на Microsoft Excel е задължително;
Висше образование в сферата на Икономиката ще се счита за предимство;
Организационни умения и внимание към детайла;
Способност за работа под напрежение и спазване на зададените срокове.
Кандидатствайте сега, като ни изпратите вашето CV. Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Документите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване Общия регламент за защита на личните данни (GDPR) и Закона за защита на личните данни.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти
Трудово възнаграждение:
От 1900 до 2600 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
19.01.2023
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК