Назад

Специалист човешки ресурси - Администриране на персонал

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Вие не сте изключение!

Нашият партньор се гордее с над 50-годишна история и присъствие в 40+ страни по света. Благодарение на професионализма на експертите в екипа и натрупания опит, компанията се развива непрекъснато, като финансовите решения, които предлага следват последните тенденции в мобилните и картови разплащания.

Във връзка с разрастването на компанията, в момента търсим комбинативен кандидат с желание за придобиване на нови умения и развитие в областта на ТРЗ, който да се присъедини към екипа им на позиция:

Специалист човешки ресурси - Администриране на персонал


Ето с какво ще бъде свързана работата ви:
Подпомагане дейността на мениджъра в изпълнение на ежедневните задачи;
Съдействие при сключване и прекратяване на всички трудови, граждански и управленски договори, включително изготвяне на договори, споразумения, нареждания и др.;
Поддържане актуална информация на необходимите данни за всички служители и извършване регулярна проверка на коректността на информацията;
Поддържане на комуникация с клиенти и институции – НАП, НОИ, Служба – трудова медицина;
Съдействие при планиране, организиране и управление на дейностите по обучение на служители;
Посрещане и разрешаване възникнали казуси и въпроси, взаимодействайки си със съответните отдели.

Компанията е готова да ви предложи:
Безсрочен трудов договор с пълни осигуровки;
Стандартно работно време – Понеделник/Петък;
Финансово удовлетворение;
Годишни бонуси;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Транспортни разходи;
Въвеждащо обучение;
Възможност за професионално и личностно развитие;
Сигурност и стабилност в дългосрочен план;
Грижа и отношение към благополучието на служителите.

Профил на успешния кандидат:
Завършено висше образование;
Предходен опит на сходна или административна позиция;
Добри познания и опит в областта на трудовото и осигурителното законодателство;
Много добро владеене на английски език – ниво В1-В2;
Познания за работа с MS Office пакета;
Комбинативност и бързо възприемане на информацията.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

19.01.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ