Назад

Конкурс за длъжността „главен юрисконсулт” в отдел „Организиране и провеждане на обществени поръчки”, дирекция „Обществени поръчки”

Детайли

Описание

1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Степен на завършено образование – висше;
- Минимална образователна степен – магистър;
- Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността или придобит II младши ранг;
1.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- Професионална област – право;
- Придобита юридическа правоспособност;
- Компютърни умения – владеене на Microsoft Office - Word, Excel, електронна поща, Internet, правно-информационни продукти.
2. Описание на длъжността:
Изготвя писмени становища, указания и разяснения във връзка с прилагането на ЗОП и ППЗОП. Изготвя отговори по постъпили искания за разяснения по документациите за участие в обществени поръчки, съвместно със служители от дирекциите, в рамките на чиито компетентности са зададените въпроси. Участва в изготвянето на годишен доклад, който се анализира и оценява практиката на Министерството на земеделието по възлагане на обществени поръчки и се правят препоръки за подобряването ѝ. Осъществява процесуално представителство по дела, свързани с проведени процедури за възлагане на обществени поръчки.

3. Начин за провеждане на конкурсите:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и за устройството и функционирането на Министерството на земеделието;
- Интервю.

4. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл) - по образец;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага1;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна, трудова или осигурителна книжка) или придобит ранг като държавен служител - при наличие.
Професионалният опит за извършване на дейност в чужбина се доказва с официални документи, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава.
Образци на документите можете да намерите на:
http://www.mzh.government.bg/bg/ministerstvo/karieri/konkursi/

5. Срок за подаване на документите: от 03.02.2023 г. до 13.02.2023 г., включително.

6. Място за подаване на документите:
Министерство на земеделието, гр. София, бул. „Христо Ботев” № 55 – Център за административно обслужване, гише „Деловодство”.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат, на посочения адрес;
- чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.
При подаване на документите на хартиен носител в Центъра за административно обслужване, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
- по електронен път, на електронен адрес:
edelovodstvo@mzh.government.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

7. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с конкурсите:
На интернет адрес: http://www.mzh.government.bg/bg/ministerstvo/karieri/konkursi/

8. Размер на основна заплата за длъжността: *

- за длъжността „главен юрисконсулт“: от 800 лв. до 3500 лв.

* Основният размер на заплатата за длъжността ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на спечелилите конкурса кандидати, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

9. Допълнителна информация:
Съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКПМДСл българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура. Обстоятелството следва да бъде удостоверено чрез документ за премината срочна служба в доброволния резерв при кандидатстването за длъжността. Ако кандидатът е отбелязал, че е преминал срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, информацията се проверява служебно от администрацията.


Забележка:
1 Копие от диплома може да не се представя в следните случаи:
- ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е издадена след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти - в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата;
- ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация - в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Магистър

Профил:
Право

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 800 до 3500 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Христо Ботев №55

Дата:

03.02.2023

Организация:

Министерство на земеделието и храните
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Министерство на земеделието и храните може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ