Назад

Офис/Технически сътрудник

Детайли

Описание

Фирмата ни специализира в предлагането на консултантски услуги и строителен надзор. Нашият бъдещ колега трябва да бъде отговорен, комуникативен и с добри организационни умения. Ето и най-важните изисквания към кандидата:

• Да умее да менажира времето си
• Да има добра компютърна грамотност
• Да умее да работи с Office пакетите и софтуери за фактури
• Да умее да води професионална комуникация с други фирми клиенти
• Да умее да работи в екип 
• Да мисли аналитично и да бъде позитивна личност

Предимство: Средно или висше образование в сферата на строителството 

*** За предимство ще се счита, ако кандидатът има шофьорска книжка и собствен автомобил (във връзка с посещаването на обекти на клиенти, обмен на строителна и друга документация, провеждане на работни срещи).

Отговорности за задължения:

• Експедитивност при изпълнение на оперативни офис задачи;
• Организиране и набавяне на необходимите документи, при одобряване на проекти за издаване на Разрешение за строеж и за въвеждане в експлоатация, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба в РБългария, на обекти за които фирмата има сключени договори, и в тази връзка:
• Провеждане на необходимите ежедневни разговори, срещи и кореспонденция с клиенти, проектанти и администрации (общински, държавни, контролни органи и експлоатационни дружества) ;
• Провеждане на необходимите ежедневни разговори, срещи и кореспонденция с архитектите и инженерите от екипа на фирмата;
• Създаване и поддържане на организационни връзки между клиентите и представителите на фирмите строители на обектите;
• Класифициране, подреждане и съхранение на документация, деловодство;
• Присъствие на срещи с при необходимост 
• Работа с държавни, общински и експлоатационни дружества

От нас може да очаквате:

• Заплащане според опита и уменията - стартова заплата от 800 лв. нето 
• Отлични условия за работа
• Пълна заетост, 8-часов работен ден и 5-дневна работна седмица
• Изрядно заплащане и трудово-правни взаимоотношения
• Офис в град Пазарджик

Ако позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете Вашето CV. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на онлайн интервю.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 800 до 1200 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пазарджик

Адрес:

Дата:

27.02.2023

Организация:

ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ