Офис/Технически сътрудник
Детайли
Описание
Фирмата ни специализира в предлагането на консултантски услуги и строителен надзор. Нашият бъдещ колега трябва да бъде отговорен, комуникативен и с добри организационни умения. Ето и най-важните изисквания към кандидата:• Да умее да менажира времето си
• Да има добра компютърна грамотност
• Да умее да работи с Office пакетите и софтуери за фактури
• Да умее да води професионална комуникация с други фирми клиенти
• Да умее да работи в екип
• Да мисли аналитично и да бъде позитивна личност
Предимство: Средно или висше образование в сферата на строителството
*** За предимство ще се счита, ако кандидатът има шофьорска книжка и собствен автомобил (във връзка с посещаването на обекти на клиенти, обмен на строителна и друга документация, провеждане на работни срещи).
Отговорности за задължения:
• Експедитивност при изпълнение на оперативни офис задачи;
• Организиране и набавяне на необходимите документи, при одобряване на проекти за издаване на Разрешение за строеж и за въвеждане в експлоатация, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба в РБългария, на обекти за които фирмата има сключени договори, и в тази връзка:
• Провеждане на необходимите ежедневни разговори, срещи и кореспонденция с клиенти, проектанти и администрации (общински, държавни, контролни органи и експлоатационни дружества) ;
• Провеждане на необходимите ежедневни разговори, срещи и кореспонденция с архитектите и инженерите от екипа на фирмата;
• Създаване и поддържане на организационни връзки между клиентите и представителите на фирмите строители на обектите;
• Класифициране, подреждане и съхранение на документация, деловодство;
• Присъствие на срещи с при необходимост
• Работа с държавни, общински и експлоатационни дружества
От нас може да очаквате:
• Заплащане според опита и уменията - стартова заплата от 800 лв. нето
• Отлични условия за работа
• Пълна заетост, 8-часов работен ден и 5-дневна работна седмица
• Изрядно заплащане и трудово-правни взаимоотношения
• Офис в град Пазарджик
Ако позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете Вашето CV. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на онлайн интервю.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 800 до 1200 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пазарджик
Адрес:
Дата:
27.02.2023
Организация:
ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД може да получите ТУК