Назад

„Началник на отдел Обществени поръчки“ в дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“

Детайли

Описание

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление"

О Б Я В Я В А
Конкурс за заемане на една вакантна щатна длъжност „началник на отдел Обществени поръчки“ в дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“, при следните условия:

I. Минимални изисквания съгласно класификатора на длъжностите в администрацията:
• Степен на завършено образование: висше - магистър;
• Професионална област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“ с професионални направления: Икономика, Право, Администрация и управление;
• Професионален опит: 4 години ръководен опит или минимален ранг за длъжността III младши.

II.Специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
Разрешение за достъп за работа с класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ по Закона за защита на класифицираната информация, като класираните кандидати ще бъдат проучени за надеждност, съгласно чл. 150, ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация.
Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп.

III. Допълнителна квалификация, носеща предимство на кандидатите:
• Компютърна грамотност: работа с MS Office, INTERNET, система за управление на документи, контрол и цялостна организация на административната дейност, специализиран потребителски софтуер;
• Съгласно чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

IV.Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
• Организира, ръководи и контролира провеждането на пазарни консултации, при необходимост;
• Организира изготвянето на становища по представени в дирекцията доклади за стартиране на обществени поръчки и съгласува същите;
• Организира, ръководи и контролира подготовката на документацията за провеждане на обществени поръчки, възложени на отдела;
• Организира, ръководи и контролира провеждането на процедурите за обществените поръчки, възложени на отдела и следи за тяхното законосъобразно провеждане;
• Организира, ръководи и контролира подготовката и изпращането на информация, решения и обявления за обществените поръчки;
Координира и контролира осъществяването на необходимите дейности, свързани с производствата по обжалване на актовете по ЗОП пред КЗК и ВАС.
• Оказва съдействие при производствата по обжалване и осъществяването на процесуално представителство пред КЗК и ВАС по дела, свързани с обществените поръчки;
• Организира и/или участва в подготовката на докладни записки, проекти на заповеди, писма, становища, експертни анализи и справки свързани с обществените поръчки;
• Участва в разработването на вътрешно-нормативни документи свързани с обществените поръчки;
• Подготвя становища по проекти на нормативни актове във връзка с обществените поръчки;
• Участва в комисии за възлагане на обществени поръчки;
• Участва в работни групи на ведомствено и междуведомствено ниво по въпроси свързани с обществените поръчки;
• Изпълнява дейности по проекти съфинансирани със средства от Европейския съюз и други източници;
• Разпределя задачите на служителите в отдел „Обществени поръчки”, следи за тяхното изпълнение в срок, обсъжда, проверява, съгласува и утвърждава подготвените становища, докладни записки и др. документи свързани с поставените оперативни задачи.

V. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата съобразно изискванията за съответната длъжност и вътрешните правила на съответната администрация:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:
При професионален опит до 5 г. – от 790 лв. до 2300 лв.
При професионален опит от 5 г. до 11 г. – от 810 лв. до 3000 лв.
При професионален опит над 11 г. – от 850 лв. до 3400 лв.

VI. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

VII. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, удостоверение за юридическа правоспособност и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и други документи по решение на кандидатите (за удостоверяване на областта на професионалния опит, кандидатите могат да прилагат длъжностни характеристика за заеманите от тях длъжности.)
Забележка: Образец на документите по т. 1 и т. 2 са достъпни чрез обявата в Административния регистър.

VIII. Място и срок за подаване на документите:
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа.
Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща HR@e-gov.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията, кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служител на отдел „Човешки ресурси“ приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
На кандидатите подали документи за участие в конкурса по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат по електронен път на посочена от кандидатите електронна поща.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са предоставени всички посочени в тях документи. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.

Срок за подаване на документите за участие в конкурса: 10-дневен от публикуването на обявлението за конкурса.

Телефон за информация: 02/949 2340, 02/949 2390

Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: www.iaieu.egov.bg

Срок за подаване на документите за участие в конкурса в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление и на посочената електронна поща до 17:00 часа на 20.03.2023 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

10.03.2023

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ