Назад

Офис сътрудник

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш клиент търсим да назначим отговорен и мотивиран служител на позиция:

Офис сътрудник


Основни функции и задължения:
Поддържане на база данни, следене за наличности и цени, обновяване на информацията в сайта;
Обслужване на клиенти по телефон и e-mail /приемане на поръчки онлайн и локално/, изготвяне на оферти;
Администриране на поръчки и работа с куриерски фирми;
Стриктно да следи за верността и поддръжката на информацията в уебсайта, в това число наличности и модели на продуктите;
Други спомагателни дейности.

Компанията предлага:
Дългосрочен трудов договор с пълни осигуровки;
Работа на редовна смяна - от понеделник до петък;
Добро финансово възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
Вътрешно-фирмени обучения;
Възможност за професионално развитие.

Изисквания:
Умения за работа с MS Office пакет, интернет търсачки, социални мрежи и специализиран софтуер;
Отлични комуникативни компетенции;
Опит в продажби по телефон.

При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1300 до 1400 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

17.05.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ